Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Priča o uspjehu kroz okvir naočala

Francuz Jean Francois Rey poznato je ime u svijetu product dizajna. Svjetsku slavu postigao je dizajnirajući okvire za naočale. Po prvi puta je posjetio Hrvatsku, Zagreb i Dubrovnik te za Profitiraj.hr otkrio kako uspijeva voditi kompaniju koja je uspješna na svjetskoj razini.

Francuz Jean Francois Rey poznato je ime u svijetu product dizajna. Svjetsku slavu postigao je dizajnirajući okvire za naočale. Po prvi puta je posjetio Hrvatsku, Zagreb i Dubrovnik te za Profitiraj.hr otkrio kako uspijeva voditi kompaniju koja je uspješna na svjetskoj razini.

Rey se rodio u francuskoj planinskoj pokrajini Jura, poznatoj po tvornicama za izradu okvira za naočale. Njegovi roditelji također su bili u ovom poslu a čini se da su Francoisu prenijeli njihov talent.

– Već sam sa 17 godina dizajnirao prvi okvir, ali nisam se ozbiljno bavio ovom vrstom posla sve do 80-ih godina. Puno sam učio i trudio se da bi ovo sve postigao, – kaže Rey.

Arhitektura kao inspiracija

Dugo vremena je radio kao modni dizajner u Japanu, te je na njegov rad dosta utjecala istočnjačka kultura i dizajner Issey Myake.

– Inspiraciju najviše dobivam iz arhitekture. Promatram tu umjetnost te ju pretvaram u dizajn okvira za naočale, – kaže Rey. Pod markom J.F. Rey kriju se tri linije: J.F. Ray – koje su muška i ženska linija, Boz – izrazito uspješna ženska linija te J.F. Ray kids – linija za djecu.

– Duh svake kolekcije je drugačiji. Dva puta godišnje, u ožujku i rujnu izdajemo nove modele koji su u skladu s trendovima ali i dalje prepoznatljivi, – kaže Rey.

Zlatni optički Oskari

Od 1994-te godine kao da je “pretplaćen” na nagrade. Zlatni Oskar (Silmo d,or) koji se odjeljuje kao najviša nagrada na svjetskom sajmu optike SILMO Paris osvojio je svake godine. Stil i dizajn naočala također krase njegove vitrine.

– To mi znači puno jer je konkurencija jaka. Francuske, talijanske, njemačke i japanske tvrtke, svi su jako dobri. Treba se izboriti, jer iako se tržište širi, konkurencija također raste, – kaže Rey.

U svojoj tvrtci ima četiri dizajnera koji iz dana u dan zajedno s njim uče kako raditi i unapređivati se.

– Potrebno je konstantno unapređivati se. Postaviti si visoke standarde i razvijati nove proizvode. Marketing je osim dizajnerskog talenta jedan od bitnijih stvari, – kaže Rey.

Hrvati najbolji kupci

Tako se ekipa iz J.F. Rey Eyeweare Designa nastoji promovirati u što više zemalja. Zanimljivost je kako je po njihovim statistikama Hrvatska proporcionalno broju stanovnika prva na listi korisnika marke J.F. Rey. Zastupnik je tvrtka Van Gogh iz Dubrovnika, a ovaj vrhunski dizajn možete naći u raznim optikama po Hrvatskoj.

– Ovaj posao je ponekad jako težak. Ipak ja ga jako volim i sve dok mi bude zanimljivo bavit ću se njime i truditi predstaviti što bolji dizajn, – zaključuje Rey.


Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.