Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Priča o uspjehu kroz okvir naočala

Francuz Jean Francois Rey poznato je ime u svijetu product dizajna. Svjetsku slavu postigao je dizajnirajući okvire za naočale. Po prvi puta je posjetio Hrvatsku, Zagreb i Dubrovnik te za Profitiraj.hr otkrio kako uspijeva voditi kompaniju koja je uspješna na svjetskoj razini.

Francuz Jean Francois Rey poznato je ime u svijetu product dizajna. Svjetsku slavu postigao je dizajnirajući okvire za naočale. Po prvi puta je posjetio Hrvatsku, Zagreb i Dubrovnik te za Profitiraj.hr otkrio kako uspijeva voditi kompaniju koja je uspješna na svjetskoj razini.

Rey se rodio u francuskoj planinskoj pokrajini Jura, poznatoj po tvornicama za izradu okvira za naočale. Njegovi roditelji također su bili u ovom poslu a čini se da su Francoisu prenijeli njihov talent.

– Već sam sa 17 godina dizajnirao prvi okvir, ali nisam se ozbiljno bavio ovom vrstom posla sve do 80-ih godina. Puno sam učio i trudio se da bi ovo sve postigao, – kaže Rey.

Arhitektura kao inspiracija

Dugo vremena je radio kao modni dizajner u Japanu, te je na njegov rad dosta utjecala istočnjačka kultura i dizajner Issey Myake.

– Inspiraciju najviše dobivam iz arhitekture. Promatram tu umjetnost te ju pretvaram u dizajn okvira za naočale, – kaže Rey. Pod markom J.F. Rey kriju se tri linije: J.F. Ray – koje su muška i ženska linija, Boz – izrazito uspješna ženska linija te J.F. Ray kids – linija za djecu.

– Duh svake kolekcije je drugačiji. Dva puta godišnje, u ožujku i rujnu izdajemo nove modele koji su u skladu s trendovima ali i dalje prepoznatljivi, – kaže Rey.

Zlatni optički Oskari

Od 1994-te godine kao da je “pretplaćen” na nagrade. Zlatni Oskar (Silmo d,or) koji se odjeljuje kao najviša nagrada na svjetskom sajmu optike SILMO Paris osvojio je svake godine. Stil i dizajn naočala također krase njegove vitrine.

– To mi znači puno jer je konkurencija jaka. Francuske, talijanske, njemačke i japanske tvrtke, svi su jako dobri. Treba se izboriti, jer iako se tržište širi, konkurencija također raste, – kaže Rey.

U svojoj tvrtci ima četiri dizajnera koji iz dana u dan zajedno s njim uče kako raditi i unapređivati se.

– Potrebno je konstantno unapređivati se. Postaviti si visoke standarde i razvijati nove proizvode. Marketing je osim dizajnerskog talenta jedan od bitnijih stvari, – kaže Rey.

Hrvati najbolji kupci

Tako se ekipa iz J.F. Rey Eyeweare Designa nastoji promovirati u što više zemalja. Zanimljivost je kako je po njihovim statistikama Hrvatska proporcionalno broju stanovnika prva na listi korisnika marke J.F. Rey. Zastupnik je tvrtka Van Gogh iz Dubrovnika, a ovaj vrhunski dizajn možete naći u raznim optikama po Hrvatskoj.

– Ovaj posao je ponekad jako težak. Ipak ja ga jako volim i sve dok mi bude zanimljivo bavit ću se njime i truditi predstaviti što bolji dizajn, – zaključuje Rey.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.