Razlozi su različiti ali jedna stvar se ponavlja – s odgađanjem se uplićete u spiralu sa sve više i više stvari koje vam vise nad glavom i uzrokuju stres, koji onda negativno utječe na vaše raspoloženje, učinkovitost i motiviranost za ostale aktivnosti kojima se bavite.
1. Krenite s najtežim stvarima
Ako postoji jedna navika koju bih vam osobno savjetovao, to je da svako jutro čim dođete na posao obavite najteži zadatak za taj dan. Time ne samo da vam neće ostatak dana visiti nad glavom i opterećivati vas, nego će vam se i ostali zadaci nakon njega činiti lakšima, a vi ćete biti puno motiviraniji u njihovom rješavanju.
2. Pomaknite rokove unaprijed
Za ponedjeljak trebate pripremiti kompliciranu prezentaciju u kojoj i onako ne vidite smisla. Zadajte sami sebi rok do petka. Nagradite se s ugodnim vikendom uz to što će vam sam po sebi biti ugodnijim jer bi vam ta nedovršena prezentacija cijeli vikend izazivala glavobolju.
3. Kako progutati krokodila?
Jedini način je griz po griz. Ako je veličina posla uzrok vašeg odgađanja uzmite planer, podijelite posao u dijelove i naravno započnite odmah s onim najkompliciranijim komadima.
4. Postanite uredni
Očistite stol i držite radnu okolinu urednom. Ljudi često ne započinju s poslovima jer znaju da je potreban napor da nađu sve papire koji im trebaju da započnu s poslom.