Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Blog zona

Probudite uspavani poslovni zanos i postanite učinkovitiji

Mnogima je siječanj težak mjesec… Međutim, mnogi će se složiti da su protekle godine u Hrvatskoj teške… Ako još ne planirate spremiti kufere za službeni put u inozemstvo koji će potrajati godinama, pokušajte probuditi uspavani poslovni zanos i postati učinkovitiji tu gdje jeste.

Mnogi ljudi godinama rade po istom receptu ili kako su uočili da rade ljudi oko njih. Rijetko se upitaju zašto nešto rade i može li se posao obaviti na drugačiji, odnosno kreativniji način. Kako bismo potaknuli razvoj kreativne inteligencije, a time i poslovni zanos, potrudimo se dati što jasnije i detaljnije odgovore na sljedećih 6 pitanja:

  1. Znam li koji mi je poslovni cilj i idem li trenutno prema tom cilju?
  2. Znam li što mi se uistinu sviđa raditi i koliko dnevno u idelanoj situaciji mogu obavljati tu vrstu aktivnosti?
  3. Znam li koje me aktivnosti usrećuju i daju osjećaj doprinosa?
  4. Koliko sam novih informacija o onome što volim raditi naučio/la u zadnjih 6 mjeseci?
  5. Tražim li dodatne mogućnosti i u najjednostavnijim aktivnostima kako bi se svakodnevno usavršio poslovni proces?
  6. Koliko često sebe ohrabrujem i očekujem najbolji mogući ishod ili atraktivnu priliku?

Na mnoga pitanja ljudi ne znaju odgovore. Čak će se uznemiriti kad ih pročitaju i proglasiti djetinjastim u vremenu krize. Međutim, zanos se stvara u nama i vidi u svim aktivnostima koje obavljamo. Moramo moći osvijestiti situaciju u kojoj smo se našli kako bismo mogli učiniti nešto da je promijenimo ili unaprijedimo. U svakom poslu možete napraviti pomak ili uspjeti. Međutim, ne uspijevaju svi. To mogu samo oni koji znaju obavljati posao na kvalitetniji način. Kreativnost se ne rađa kad kopiramo druge i njihov stil. Uspjeh se događa kad odlučimo biti svoji, osvijestimo svoje vještine i jednistvenost. Odgovori na ova pitanja pomoći će vam da sami sebi priznate u kojoj situaciji se sada nalazite, a što možete i želite dalje…

[email protected]
www.poduzetnica.blogspot.com

Pročitajte još:

Lifestyle

Najbolji tim imat će čast hrvatsku kreativnost predstaviti na natjecanju Cannes Young Lions te iskusiti nevjerojatnu energiju kanskog festivala.

Lifestyle

Za neke ljude otkaz je bio upravo ono što im se trebalo dogoditi kako bi stvorili uspješne priče kakve imaju danas.

Ljudski resursi

Brojna pravila utječu na kreativnost i sposobnost pomicanja granica, pa najtalentiraniji i najmarljiviji radnici odlaze i najbrže. Ostaju oni prosječni, koji i rade prosječno...

Marketing i prodaja

Kreativnost kao marketinški alat koristi se za postizanje prepoznatljivosti brenda, stvaranje konkurentske prednosti na tržištu i ima značajan utjecaj na generiranje novih tržišnih trendova.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.