SoMo Borac prepoznaje najbolje regionalne digitalne radove. Pobjednici se otkrivaju na Weekend Media Festivalu.
Tako su na drugom danu jubilarnog Weekend Media Festivala u Rovinju dodijeljena su priznanja za najbolje digitalne radove u devet SoMo Borac kategorija. Riječ je o najvažnijoj regionalnoj digitalnoj nagradi nakon koje redovito doznajemo kakvi nas trendovi u digitalnom marketingu očekuju u narednoj godini.
Ove godine SoMo Borac je imao rekordnih 145 prijava koje je ocjenjivao žiri sastavljen od 28 stručnjaka za digitalni marketing iz najboljih regionalnih agencija. Ove godine žiri je glasao ovako:
Digitalni Mix
- Grey Ljubljana, A1 Slovenija POBJEDNIK
- Eden na Eden marketing agency, Yesterday News – News parody show
- 404, BBDO Zagreb, Prom media Group, Hrvatski Telekom
SoMo App
- McCann Beograd, Muzej savremene umetnosti u Beogradu POBJEDNIK
- Grey Ljubljana, Triglav Insurance
- 404, SevenOfNine, HRT
SoMo Content
- Grey Ljubljana, A1 Slovenija POBJEDNIK
- McCann Beograd, Carlsberg Srbija
- Grey Ljubljana, A1 Slovenija
SoMo Social
- Pioniri Communications, Guarana (Knjaz Miloš) POBJEDNIK
- Luna TBWA, Pivovarna Laško Union
- Imago Ogilvy, Dalmacijavino Split
SoMo Tech
- Real grupa, Zagrebačka banka POBJEDNIK
- Communis, Heineken
- Bamboo Lab, VIPnet
CM godine
- Marko Jovanović, Executive Group, McDonald’s Srbija POBJEDNIK
- Lucija Potočnik, Degordian, Zagrebačka pivovara
- Helena Kuhar, 404, Coca-Cola
SoMo Web
- Agencija Size, Agencija Size POBJEDNIK
- Infinum, Museum of Broken Relationships
- 404, Broj 42, Hrvatski Telekom
SoMoRitanac
- Grey Ljubljana, A1 Slovenija POBJEDNIK
- Imago Ogilvy, Jamnica
- Nordeus, Nordeus
Viralni Blockbuster
- Pristop, Atlantic Grupa POBJEDNIK
- McCann Beograd, Carlsberg Srbija
- Ivan Šarić, Siniša Mareković, Vedran Tomac, Batman i sinovi
“Konkurencija ovogodišnjeg SoMo Borca bila je iznimno jaka i velika”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina, iz organizacije SoMo Borca te dodala: “Bilo je puno kvalitetnih radova. U većini kategorija odlučivale su nijanse. Ovogodišnje su prijave nadmašile sva očekivanja i pokazale kako digitalno ozbiljno raste i kako nas u 2018. godini očekuje još više uzbuđenja na ovim kanalima.”
Pobjedničke radove pogledajte na www.somoborac.com.