Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Projekt Cvjetni – što sve sadrži, što znači Zagrebu?

Projekt „Cvjetni“ poduzetnika Tome Horvatinčića u svom je nastajanju naišao na brojna negodovanja različitih zelenih akcija, ali one nisu spriječile njegovu realizaciju. Danas, Horvatinčićev osporavani projekt spreman je za otvaranje vrata velikom broju trgovina. Zapošljavat će nekoliko stotina ljudi. Što ovaj projekt znači Zagrebu?

Projekt „Cvjetni“ poduzetnika Tome Horvatinčića u svom je nastajanju naišao na brojna negodovanja različitih zelenih akcija, ali one nisu spriječile njegovu realizaciju. Danas, Horvatinčićev osporavani projekt spreman je za otvaranje vrata velikom broju trgovina. Zapošljavat će nekoliko stotina ljudi. Što ovaj projekt znači Zagrebu?

– Svi oni koji misle da Zagreb treba živjeti u srednjem vijeku zarobljenici su prošlosti – izjavio je gradonačelnik Bandić i realno gledajući, vjerojatno bio u pravu, jer suvremena metropola tako nešto u centru grada jednostavno mora imati. U Zagrebu ne postoji adekvatan trgovački centar u kojem će turist, koji je u Zagreb došao s namjerom da potroši određenu količinu novca, „ispeglati“ svoje kartice i naći nešto po svojoj mjeri.

Ulica s grijanjem i hlađenjem

Interijer Cvjetnog predstavlja novu natkrivenu ulicu u srcu metropole, koja se poput lijevka otvara prema Cvijetnom trgu. Razlika između ove i ostalih ulica leži u natkrivenosti, ali i tome što će zimi biti ugodno zagrijana, a ljeti ugodno rashlađena.

Činjenica je da nisu svi turisti zainteresirani za hodanje od restorana, u kojem su ručali, do mjesta na kojem će kupiti suvenir, komad odjeće ili nešto drugo. Cvjetni će ponuditi sve to na jednom mjestu. Prostor za shopping proteže se na 9.000 kvadratnih metara.

Kada smo već kod shoppinga, važno je istaknuti kako će nakon sedam mjeseci pregovora, na hrvatskom tržištu vrata otvoriti i popularni H&M, koji će se u Cvjetnom protegnuti na tri kata površine 2.000 kvadratnih metara. Lutke iz izloga H&M-a vidjet će se direktno s Cvjetnog trga.

60 brendova i 700 zaposlenih

Uz H&M u Cvjetnom će se naći još šezdesetak različitih brendova. Tu su još i Timberland, s. Oliver, Porsche Design, Hallmark babies, Chantelle, Trussardi Jeans, Monsoon, Accessorize, Douglas, Tag Heuer, Guess, Ugg, Wolford, Pepe Jeans, Ungaro, Dolce&Gabanna, Apple, Sony, Kenzo, Dermacare, optika Salmoiraghi&Vigano, L’ Occitane Provance, Jane Iredale, Mass, Shoxxes, Gerbe, Replay, Passionata, Zimmerli, Cavallino, Moschino, Bagghy, Via Uno, DM, Scotch&Soda, Lucky Brend, Konzum, Rituals, One2play i drugi.

Rad nedjeljom, kojom će Cvjetni držati otvorena vrata do 19 sati, oživjet će centar metropole, a u Cvjetnom će kruh zarađivati 700 ljudi. Radnim danom trgovine će biti otvorene od 9 do 21 sat, uz iznimku Konzuma, koji će vrata otvarati u sedam u jutro.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.