Nakon uspješnog prošlogodišnjeg izdanja koje je okupilo uspješne žene iz svijeta poduzetništva, drugi po redu LEAP Women Summit održat će se 30. studenog 2019. u ugodnom ambijentu Kongresnog centra Forum. Summit okuplja zanimljive govornice iz cijeloga svijeta koje će kroz svoja iskustva pokazati kako se nositi s digitalnim transformacijama i modernim zahtjevima poslovanja. Svoju ulaznicu možeš kupiti na internetskoj stranici LEAP Women Summit-a.
Summit je odlična prilika da budeš dio nevjerojatnog iskustva, upoznaš inspirativne, uspješne žene i povežeš se s ostalim sudionicama koje se žele usavršavati i privatno i poslovno. Fokus ove godine je na izazovima za žene u poduzetništvu, važnosti networkinga i razvoju poslovanja.
U današnje vrijeme većina se ljudi boji promjena i smatra ih groznima. Najčešće zato što one donose nešto novo i nepoznato te nas izvlače iz naše zone komfora. Svi mi volimo svoje sigurne i stalne poslove, plaću koja dolazi u točno vrijeme svakog mjeseca i šefove kojima se više ne treba dokazivati jer smo to već odavno učinili. No uvijek nam u podsvijesti ostaje misao, mogu li više i bolje? Upoznaj neke od predavačica ovogodišnjeg LEAP Women Summita, žene koje su razbile stereotipove i odlučile se izboriti za sebe i svoju karijeru, napravile preokrete u svojim životima i postigle ogromne uspjehe.
Christina Calje poručuje: „Ciljajte investitore koji odgovaraju vrijednostima vašeg poslovanja.“
Christina Calje, izvršna direktorica i osnivačica Autheosa, smatra da je pažljiv odabir investitora posebno važan. Kako je objasnila: „Faza istraživanja za investitore ključni je prvi korak u procesu prikupljanja sredstava koji mnogi poduzetnici početnici podcjenjuju.“
Da biste maksimizirali svoje šanse za uspjeh tijekom prezentacije pred investitorima i nakon samog ulaganja, morate ciljati investitore koji će “odgovarati” vrijednostima vašeg poslovanja i fazi zrelosti. Faza istraživanja zaslužuje potpuni fokus u trajanju od četiri do šest tjedana, a cilj je stvoriti listu odgovarajućih 100 ulagača kojima ćete pristupiti, rangiranih po redoslijedu preferencija. ”
Kako se odlučiti na promjenu karijere? Zna Hajdi Ćenan!
Hajdi Ćenan više je godina bila izvršna direktorica digitalne marketinške agencije DRAP. Prije prelaska u svijet digitalnog marketinga 10 godina radila je u medijima gdje je, između ostalog, stekla iskustvo na pozicijama izvršne direktorice marketinga te direktorice turističkog izdavaštva EPH. Nakon 15 godina iskustva u medijima i digitalnom marketingu zainteresirale su je nove tehnologije te se posljednjih nekoliko godina bavi umjetnom inteligencijom i njenim primjenama u raznim industrijama. Hajdi je danas co-founder i CEO AI startupa koji omogućava bankama da na jednostavan način i u kratkom roku pokrenu i iskoriste moć umjetne inteligencije na svojim podacima.
Više informacija o LEAP Women Summit-u možete pronaći na službenoj internet stranici ili putem društvenih mreža Facebook i Instagram.