Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Propast ovršnog zakona: tek 27 radnika zatražilo neisplaćene plaće

No broj onih koji su se uspjeli naplatiti zapravo je još manji, jer to nije pošlo za rukom svima od dvadeset i sedam oštećenika. Procjena je da u Hrvatskoj više od deset tisuća ljudi radi a ne prima plaću.

No broj onih koji su se uspjeli naplatiti zapravo je još manji, jer to nije pošlo za rukom svima od dvadeset i sedam oštećenika. Procjena je da u Hrvatskoj više od deset tisuća ljudi radi a ne prima plaću.

Novi ovršni zakon, najavljivan kao brz i efikasan mehanizam kojim će radnici moći ovršiti poslodavca direktno preko Fine i tako brže utjerati neisplaćene plaće, podbacio je, barem u startu, i još nije dao željene efekte. U mjesec dana od njegova stupanja na snagu, Fina je zaprimila zahtjeve samo dvadeset i sedam oštećenika. Pritom se treba podsjetiti procjene da u Hrvatskoj više od deset tisuća ljudi radi a ne prima plaću.

No broj onih koji su se uspjeli naplatiti zapravo je još manji, jer to nije pošlo za rukom svima od dvadeset i sedam oštećenika. Tko je uspio, a tko ne, tportal nije uspio saznati: “Neki od zahtjeva su naplaćeni, a za neke na računima ovršenika nije bilo sredstava”, kažu u Fini.

Teško je pak vjerovati da se u međuvremenu situacija tako popravila da radnici nisu zainteresirani za ovrhe kao alat za utjerivanje teško zarađenog novca. Razlog zbog kojeg je pak Fina zaprimila samo 27 zahtjeva vjerojatno se krije i u jednom neugodnom iznenađenju vezanom uz novu proceduru: uz isplatnu listu potrebno je priložiti i potvrdu o neisplati plaća koju treba dati poslodavac.

Osim toga, zakon se ne primjenjuje na ranija dugovanja – preko Fine mogu se ovršiti samo plaće od listopada, jer je potrebno donijeti isplatnu listu koja je izdana nakon 15. listopada, kada je zakon stupio na snagu.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.