Ako je u početku i bilo „nevjernih Toma“ više nema nikakve sumnje – taksi konkurencija donijela je samo dobre stvari Zagrebu. Od dolaska taksi Cammea, Oryxa (koji se u međuvremenu povukao s tržišta) i Eko taxija uz postojeći taksi Zagreb najviše su profitirali – Zagrepčani.
Čini se da je Zagreb u pravom trenutku dobio veći izbor taksi prijevoznika. U jeku europske dužničke krize, svaka dva tjedna, gotovo u pravilu, cijena goriva „skače“ za po 30 lipa po litri. Gradski oci svako malo šire parkirnu zonu, a ZET je prije nekoliko mjeseci drastično poskupio vozne karte. Zagrepčanima s (ispod)prosječnim primanjima ne preostaje ništa nego dogovarati s kolegama s posla zajedničku vožnju, korištenje bicikla ili prošetati do posla ukoliko nije prevelika udaljenost od doma.
Iako u jednom smjeru vožnja taksijem može biti nešto skuplja, ukoliko se trošak podijeli na više osoba, isti može biti zanemariv. A o poređenju udobnosti taksija i gradskog prijevoza ali i brzini da i ne govorimo. Ovakav ishod posebno veseli mlade (vozače) koji su posebno vikendom skloni noćnim izlascima, konzumiranju alkohola…
Na svoje su svakako došle i obitelji s jednim ili više djece. Da je (grupna) vožnja taksijem isplativija može se okvirno provjeriti i na stranici taxicijene.info.
Oni koji su skloni vlastitom izračunu mogu usporediti cijene. Tako će vas, (nakon što su drastično snizili cijene usluga), vožnja Zagreb taksijem u startu koštati 9,90 kuna, a za svaki prijeđeni kilometar platit ćete 4,90 kuna. Ukoliko morate nešto obaviti i pri tome vas vozač taksija mora pričekati, tu dodatnu uslugu platit ćete 40 kuna po satu. Eko taksi je u startu nešto jeftiniji – 8,80 kuna, no svaki prijeđeni kilometar platit ćete točno pet kuna. Vožnja Cammeo taksijem u startu je najskuplja – 15 kuna, no u cijenu su uračunata i prva dva kilometra. Za svaki slijedeći kilometar platit ćete šest kuna.
Da je zadovoljstvo uzajamno, i korisnika i davatelja usluga, govori i činjenica da je od dolaska u Zagreb lani u travnju taksi Cammeo prevezao putnika koliko Hrvatska ima stanovnika – 4, 3 milijuna. Isti davatelj usluga je od svog osnutka 2006. godine prevezao 7,3 milijuna putnika.
To su činjenice koje govore za sebe. Ako pitate Zagrepčane, nema sumnje da bi stanovnici Metropole vrlo rado vidjeli još kojeg taksi prijevoznika na ulicama svojeg grada.