Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Uncategorized

Prvi Kongres obiteljskih i malih hotela i onih koji to žele postati

Kongres obiteljskih i malih hotela i onih koji to žele postati u organizaciji Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela odražava se 10. prosinca u hotelu Westin u Zagrebu.

Konkurentnost i perspektive malog hotelijerstva u Hrvatskoj, nacionalne potpore i mogućnosti financiranja, brendiranje i financiranje malog poduzetništva u turizmu – samo su neke od tema prvog Kongresa obiteljskih i malih hotela i onih koji to žele postati, koji se u organizaciji Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela odražava 10. prosinca u hotelu Westin u Zagrebu.

Boutique hotel Adriatic Orebić

Posebni i prepoznatljivi, s individualnim pristupom svakom gostu i 24-satnom uslugom – tako bi se mogli opisati obiteljski i mali hoteli, nositelji novog trenda u hrvatskom turizmu. Do prije petnaestak godina jedva da su bili prisutni na tržištu, dok danas njihova gospodarska važnost nije nezanemariva, s obzirom na to da njihov broj svakodnevno raste. Dokaz je tome i podatak da je Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela u vrijeme osnutka 2004. u Splitu imala svega 30 članova, dok danas ima četiri puta više. Za razliku od Hrvatske, u razvijenim turističkim zemljama obiteljski i mali hoteli nisu novost. Hrvatska se razvojem obiteljskog hotelijerstva laganim korakom približava Italiji, Francuskoj, Austriji i Grčkoj te otkriva ono što te zemlje razvijaju već desetljećima. Unatoč tome, obiteljski i mali hoteli u Hrvatskoj kvalitetom, sadržajima i ponudom već su i premašili konkurenciju, iako u ukupnim hotelskim kapacitetima čine svega deset posto, dok u spomenutim zemljama dosežu magičnu brojku od 80 posto. Drugim riječima, Hrvatska danas broji oko 400 malih obiteljskih hotela, dok ih Italija ima 23 tisuće, a Grčka i Austrija po 10 tisuća.

Hotel Korana Srakovčić

„Investicija u male obiteljske hotele čini temelj održivog razvoja hrvatskog turizma. Istraživanja turističkog tržišta odavno su pokazala da je ekonomija malih hotela konkurentna. S druge strane upravo se na primjeru malih hotela afirmira autohtono i autentično, promovira se vlastita kultura, a što je najvažnije, u turističkom proizvodu sudjeluje lokalno stanovništvo. Za razliku od velikih hotela, male hotele karakterizira elastičnost i brzina prilagođavanja promjenama na turističkom tržištu te veća profitabilnost. U razvoju turizma u Hrvatskoj mali hoteli postali su pokretači i nositelji promjene i unaprjeđenja cjelokupne hotelske industrije“, ističe Šime Klarić, predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela.

Pokrovitelji prvog Kongresa obiteljskih i malih hotela su Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica, a organizacijski partner Hrvatska udruga poslodavaca.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.