Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Prvi ručno tkani i pleteni billboardi u finalu prestižnog Festivala globalnih medija

Kampanja za prve ručno pletene i tkane billboarde s logotipom Coca-Cola brenda ušla je u finale Festivala globalnih medija u Rimu u kategoriji „kreativna upotreba medija“.

Kampanja za prve ručno pletene i tkane billboarde s logotipom Coca-Cola brenda ušla je u finale Festivala globalnih medija u Rimu u kategoriji „kreativna upotreba medija“. Ovo je prvi put da je jedna kampanja iz regije ušla u finale ovog prestižnog festivala.

Kampanja agencije UM Beograd primjer je kako medije koristiti na inovativan i nekonvencionalan način. Upotreba klasičnog kanala oglašavanja kombinirana je s nestandardnim formatom pletenog, odnosno tkanog billboarda, čime je učinkovito povezano tradicionalno i moderno.

„Biti u finalu ovako renomiranog festivala zaista je velika čast, kako za tim koji je bio angažiran na projektu, tako i za cijelu agencijsku mrežu. Iako smo s istim klijentom već sudjelovali na različitim regionalnim festivalima, ovo je prvi put da je naš rad zapažen i na svjetskoj razini“, izjavila je Dubravka Urošević, regionalni account director agencije UM.

Festival globalnih medija među najznačajnijim je manifestacijama medijske industrije. Na ovogodišnjem festivalu koji će biti održan u Rimu sudjelovat će neki od najpoznatijih predstavnika i stručnjaka iz područja komunikacija, a ugledan žiri dodijelit će nagrade kampanjama koje su na inovativan način koristile različite medijske kanale. Imena pobjednika bit će objavljena na završnoj svečanosti 14. svibnja u Rimu.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.