Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Prvi trgovački centar osmišljen za susjedstvo

Karakterizirat će ga jedinstvena i moderna arhitektura, igra svjetla s vanjske strane te prozračno inovativni i originalni prostori u unutrašnjosti koji će se uklopiti u lokalno okruženje i doprinijeti svojom atraktivnošću.

Karakterizirat će ga jedinstvena i moderna arhitektura, igra svjetla s vanjske strane te prozračno inovativni i originalni prostori u unutrašnjosti koji će se uklopiti u lokalno okruženje i doprinijeti svojom atraktivnošću.

Izgradnja Point shopping centra, prvog trgovačkog centra osmišljenog za susjedstvo, bliži se kraju, a ova investicija od 50 milijuna eura u Zagrebačkom naselju Vrbani predstavit će poznate brendove poput Lindexa, Benettona, Nexta i Konzuma.

Point shopping center otvorit će svoja vrata stanovnicima zapadnog dijela Zagreba krajem ljeta. Na ukupnoj površini od oko 40,000 četvornih metara, na četiri podzemne i dvije nadzemne etaže s garažom, u centru će se nalaziti preko 50 trgovina s gotovo 13,000 četvornih metara bruto prodajne površine i 500 parkirnih mjesta. Neki od ključnih brendova koji će se naći u centru su: Konzum, Benetton, Next i Lindex.

Sonae Sierra, tvrtka specijalizirana za trgovačke centre zaslužna za izgradnju projekta, a Bluehouse Capital, investitor projekta, zadovoljni su razvojem izgradnje i brendovima koji će se nalaziti unutar centra. Igor Hržić iz tvrtke Bluehouse Capital istaknuo je: „Završni koraci u izgradnji projekta Point shopping center bliže se kraju i iznimno smo ponosno što ćemo stanovništvu zapadnog dijela Zagreba uskoro ponuditi novo mjesto za okupljanje, kupovinu, zabavu i provođenje slobodnog vremena. Sigurni smo da će Point shopping center postati središnji trg susjedstva i s radošću očekujemo prve posjetitelje“.

Ovaj trgovački centar bit će u skladu s najnovijim standardima održivosti. Karakterizirat će ga jedinstvena i moderna arhitektura, igra svjetla s vanjske strane te prozračno inovativni i originalni prostori u unutrašnjosti koji će se uklopiti u lokalno okruženje i doprinijeti svojom atraktivnošću. Uz  velik broj trgovina odjećom i obućom te tehničkom opremom i namirnicama u prizemlju i na prvome katu, drugi će kat ponuditi sadržaje za odrasle i djecu, uključujući dječju igraonicu i dvoranu za fitness.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.