RADIONICA:
IZRADA MARKETINŠKE STRATEGIJE – PRILOG PROJEKTNE PRIJAVE KOJI NOSI DODATNE BODOVE
Mjesto: Trinom , Strojarska cesta 24 10000 Zagreb
Vrijeme: petak, 24.04.2015. od 8.30 do 15.00
KOJI JE CILJ RADIONICE?
Cilj ovog praktičnog treninga je upoznati polaznike s preporučenim sadržajem marketinške strategije te ih naučiti kako da izrade cjelovitu i kvalitetnu strategiju, a sve to na temelju konkretnih primjera.
KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?
Malim i srednjim poduzetnicima koji se žele upoznati s marketinškom strategijom bilo jer im je potrebna u procesu prijave projekta za financiranje iz strukturnih instrumenata Europske unije bilo jer žele iz vlastitih interesa sustavno sagledati svoje mogućnosti.
KOJE ĆE VJEŠTINE POLAZNICI STEĆI NA RADIONICI?
Nakon radionice polaznici/ce će razumjeti što je marketinška strategija, koja joj je svrha te steći osnovne vještine potrebne za izradu vlastite marketinške strategije: moći će analizirati unutarnje i vanjske čimbenike svog poduzeća, napraviti SWOT analizu, oblikovati marketinški miks, odabrati vlastitu strategiju te napraviti plan uvođenja i primjene strategije.
PROGRAM RADIONICE:
8.30 – 9.00 Uvod u strategijsko planiranje i hijerarhijske razine oblikovanja i primjene marketinške strategije.
9.00 – 10.00 Analiza vanjskih čimbenika: analiza kupaca, analiza dobavljača, analiza tržišta i općeg konteksta, analiza konkurencije. Analiza unutarnjih čimbenika: nefinancijski aspekti poslovanja.
10.00 -10.15 Pauza
10.15 – 11.45 Analiza unutarnjih čimbenika (nastavak): analiza financijskih aspekata vlastitog poslovanja, portfolio analiza uz izradu BCG matrice, benchmarking.
11.45 – 12.30 Pauza
12.30 -14.00 SWOT analiza. Odabir strategije marketinga. Formuliranje strateških ciljeva.
14.00 – 14.15 Pauza
14.15 -15.00 Oblikovanje marketinškog miksa. Plan uvođenja i primjene marketinške strategije.
Cijena: 690,00 kn
Prijave slati na [email protected] ili na fax: 031/374-071