Novosti

Radionica: Izrada marketinške strategije

pixabay.cm

RADIONICA:

IZRADA MARKETINŠKE  STRATEGIJE  – PRILOG PROJEKTNE PRIJAVE KOJI NOSI DODATNE BODOVE

Mjesto: Trinom , Strojarska cesta 24 10000 Zagreb

Vrijeme: petak, 24.04.2015. od 8.30 do 15.00

KOJI JE CILJ RADIONICE?

Cilj ovog praktičnog treninga je upoznati  polaznike s preporučenim sadržajem marketinške strategije te ih naučiti kako da izrade cjelovitu i kvalitetnu strategiju, a sve to na temelju konkretnih  primjera.

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?

Malim i srednjim poduzetnicima koji se žele upoznati s marketinškom strategijom bilo jer im je potrebna u procesu prijave projekta za financiranje iz strukturnih instrumenata Europske unije bilo jer žele iz vlastitih interesa sustavno sagledati svoje mogućnosti.

KOJE ĆE VJEŠTINE POLAZNICI STEĆI NA RADIONICI?

Nakon radionice polaznici/ce će razumjeti što je marketinška strategija, koja joj je svrha te steći osnovne vještine potrebne za izradu vlastite marketinške strategije: moći će analizirati unutarnje i vanjske čimbenike svog poduzeća, napraviti SWOT analizu, oblikovati marketinški miks, odabrati vlastitu strategiju te napraviti plan uvođenja i primjene strategije.

PROGRAM RADIONICE:

8.30 – 9.00 Uvod u strategijsko planiranje i hijerarhijske razine oblikovanja i primjene marketinške strategije.

9.00 – 10.00 Analiza vanjskih čimbenika: analiza kupaca, analiza dobavljača, analiza tržišta i općeg konteksta, analiza konkurencije. Analiza unutarnjih čimbenika: nefinancijski aspekti poslovanja.

10.00 -10.15 Pauza

10.15 – 11.45 Analiza unutarnjih čimbenika (nastavak): analiza financijskih aspekata vlastitog poslovanja, portfolio analiza uz izradu BCG matrice, benchmarking.

11.45 – 12.30 Pauza

12.30 -14.00  SWOT analiza. Odabir strategije marketinga. Formuliranje strateških ciljeva.

14.00 – 14.15 Pauza

14.15 -15.00 Oblikovanje marketinškog miksa. Plan uvođenja i primjene marketinške strategije.

 

Cijena: 690,00 kn

Prijave slati na info@eurhoconsulting.hr ili na fax: 031/374-071

 

Poziv Marketinška strategija

Program Marketinška strategija

PRIJAVNICA Marketinška strategija

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version