Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Razotkrivanje mitova i prevladavanje strahova u prodajnoj komunikaciji

Ako razbijemo mitove, prevladamo strahove i prihvatimo najbolje poznate i dostupne prakse, možemo poboljšati svoje prodajne komunikacijske vještine i postići veći uspjeh u svojim osobnim i profesionalnim životima.

Ako razbijemo mitove, prevladamo strahove i prihvatimo najbolje poznate i dostupne prakse, možemo poboljšati svoje prodajne komunikacijske vještine i postići veći uspjeh u svojim osobnim i profesionalnim životima.

Prodaja je danas sastavni dio gotovo svakog posla i svih industrija. Gdje god da se okrenemo prodajne vještine i komunikacija, bili mi u ulozi kupca ili prodavača, dio je naše svakodnevice. Ante Mihaljević, stručnjak za prodajnu komunikaciju i odnose donosi 4 najčešća mita koji ljudi povezuju s prodajnom komunikacijom.

Učinkovita komunikacija kamen je temeljac uspjeha u osobnoj i profesionalnoj sferi. Međutim, kročenje terenom prodajne komunikacije često se može činiti kao prelaženje preko minskog polja, prepuno nesporazuma, strahova i pogrešnih predodžbi. U ovom ćemo članku istražiti neke od mitova koji okružuju prodajnu komunikaciju i otkriti strategije za njihovo prevladavanje.

Mit broj 1: „Prodajna komunikacija je manipulativna“

Jedna od prevladavajućih zabluda jest da je prodajna komunikacija sama po sebi manipulativna, usmjerena isključivo na uvjeravanje drugih da kupe proizvode ili usluge (koje im ne trebaju). Međutim, učinkovita prodajna komunikacija temelji se na autentičnosti, transparentnosti i istinskoj povezanosti. Ako se usredotočite na razumijevanje potreba i želja vaših klijenata i nudite rješenja koja će im istinski koristiti, možete izgraditi povjerenje i poticati dugoročne odnose temeljene na uzajamnom poštovanju i vrijednosti. Uvijek iznova svojim klijentima ponavljam: budite moralne i etične osobe! To se jedino istinski isplati.

Mit broj 2: „Nisam rođeni prodavač, pa ne mogu uspjeti“

Još jedan uobičajeni strah je uvjerenje da je uspješna prodajna komunikacija talent rezerviran za nekolicinu odabranih „rođenih“ prodavača. Međutim, prodajna komunikacija je vještina koju može naučiti i razviti svatko tko je spreman uložiti trud (OK, neki će morati uložiti nešto više truda od drugih, ali nije to baš tako teško). Prihvaćanjem načina razmišljanja o osobnom rastu i razvoju, traženjem prilika za učenje i usavršavanje te prakticiranjem aktivnog slušanja, empatije i učinkovitih komunikacijskih tehnika, možete razvijati vještine potrebne za izvrsnost u prodajnoj komunikaciji.

Mit broj 3: „Dobra prodajna komunikacija zahtijeva nametljivost ili agresivnost“

Mnogi ljudi zaziru od prodajne komunikacije iz straha da će ispasti napadni ili agresivni. Međutim, učinkovita prodajna komunikacija ne uključuje ni manipulaciju, ni agresivnost, ni prisilu, a ni zastrašivanje, već izgradnju odnosa, pružanje vrijednosti i vođenje potencijalnih kupaca kroz proces donošenja odluka s empatijom i integritetom. Usvajanjem konzultativnog pristupa, postavljanjem promišljenih pitanja i aktivnim slušanjem potreba i briga vaših potencijalnih kupaca, možete stvoriti pozitivno i produktivno prodajno iskustvo za obje strane.

Mit broj 4: „Prodajna komunikacija = zatvaranje prodaje (American style)

Jedan od najraširenijih mitova je uvjerenje da je prodajna komunikacija usmjerena isključivo na zatvaranje prodaje, odnosno sklapanje posla pod svaku cijenu. U stvarnosti, uspješna prodajna komunikacija je puno više od pukog zatvaranja prodaje; radi se o izgradnji odnosa, rješavanju problema i stvaranju vrijednosti za vaše klijente. Prebacivanjem fokusa s transakcija na odnose, možete poticati lojalnost, što u konačnici dovodi do dugoročnog uspjeha i za vas i za vaše klijente.

Za kraj, prodajna komunikacija zahtijeva empatiju, autentičnost i predanost služenju drugima. Ohrabrite se i postanite učinkovitiji komunikator u prodaji i izvan nje.


Ante Mihaljević, iskusni trener za poslovnu komunikaciju, kombinira profesionalnost i humor kako bi vodio pojedince i tvrtke do trajnog uspjeha, kako u poslovnom, tako i u privatnom okruženju.

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.