Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Recesija pritišće katalošku prodaju u Hrvatskoj

Iako je „kupnja iz naslonjača” donedavno bilježila rast prodaje i povećanu popularnost, čini se kako ni taj sektor nije ostao imun na posljedice recesije. Sniženja i pokloni, čini se, sve teže prolaze kod potrošača, a hrvatski kataloški prodavači muku muče sa sve lošijim brojkama.

Iako je „kupnja iz naslonjača" donedavno bilježila rast prodaje i povećanu popularnost, čini se kako ni taj sektor nije ostao imun na posljedice recesije. Sniženja i pokloni, čini se, sve teže prolaze kod potrošača, a hrvatski kataloški prodavači muku muče sa sve lošijim brojkama.

Dokaz da kataloška prodaja prolazi kroz tešku situaciju govori i podatak kako su i najjače kompanije tog sektora zapale u teškoće te gotovo sve bilježe znatan pad prodaje. Neckermann tako bilježi pad prodaje od čak 20 posto te je najavio smanjenje broja zaposlenih.

Popusti i darovi za bolje rezultate

Erna Žagar iz Neckermanna objašnjava kako se usprkos desetoj godišnjici poslovanja vodeća kataloška kuća našla u problemima zbog ekonomske krize koja je pogodila sve te dodaje kako će se za kupce boriti već iskušanim trikovima – popustima i poklonima.

Čak i najpoznatija kataloška kuća na svijetu, njemački Quelle, koji datira još od 1927. godine – otpušta 7000 radnika, od kojih će 3500 prerasporedit u druge kompanije istog vlasnika. Nekad jedna od najvećih i najuglednijih tradicionalnih njemačkih firmi danas za neuspjeh krivi pogubnu kombinaciju lošeg menadžmenta i gospodarske krize koja je polako ali sigurno vodi u stečaj.

U hrvatskoj podružnici još čekaju rješenje iz središnjice te upravo zbog straha od stečaja odbijaju davati izjave.

Avon – iznimka koja potvrđuje pravilo

Iako je ova godina bila izazov za sve, kozmetička kompanija Avon ipak globalno bilježi jednoznamenkasti porast u prodaji – objašnjavaju u Avonu te dodaju kako im se u posljednjih mjesec dana javilo čak 1500 novih vanjskih suradnika koji svojim angažmanom žele dodatno zaraditi.

Čini se da je u njihovu slučaju kombinacija naslova žarkih boja, akcija, popusta i darova ipak upalila.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.