– Planiramo prekinuti proizvodnju Clija u Španjolskoj i Sloveniji, – rekao je izvršni direktor Patrick Pelata novinarima nakon razgovora s ministrom industrije Christianom Estrosijem.
Clio ostaje dijete Pariza
Renault se našao pod jakim pritiskom francuske vlade zbog planiranog premještanja proizvodnje Clija iz Francuske u Tursku.
Pelata je izjavio da u razgovorima o proizvodnoj liniji u Turskoj nije donesena nikakva odluka.
– Odluka nije donesena jer još nije vrijeme za to. U svakom slučaju, jasno je da će se Clio, bez obzira na ishod tih razgovora, nastaviti proizvoditi u Flinsu kraj Pariza, – rekao je Pelata.
Politička odluka
Francuska vlada želi spriječiti proizvodnju novog modela Renaulta u inozemstvu kako bi sačuvala radna mjesta u Francuskoj u uvjetima oporavka gospodarstva od krize. Francuska država vlasnik je 15-postotnog udjela u Renaultu.
Clio je treći najprodavaniji automobil u 2009. u Francuskoj, nakon Peugeota 207 i Renault Meganea. Renault planira prebaciti proizvodnju Clija 4 u Tursku, dok bi se u francuskom Flinsu, gdje se proizvodi starija verzija tog automobila, od 2012. trebala proizvoditi električna vozila Zoe i električne baterije.