Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Reorganizira se Glavni ured HTZ-a

O tome je danas relativno burno i dugo raspravljalo na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a, koje je na kraju prihvatilo predložene prve postavke strateško marketinškog plana i reorganizaciju Glavnog ureda, ali uz nekoliko kritika i prijedloga, među kojima i na predviđeno ukidanje Hrvatskog kongresnog i incentive ureda pri HTZ-u.

O tome je danas relativno burno i dugo raspravljalo na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a, koje je na kraju prihvatilo predložene prve postavke strateško marketinškog plana i reorganizaciju Glavnog ureda, ali uz nekoliko kritika i prijedloga, među kojima i na predviđeno ukidanje Hrvatskog kongresnog i incentive ureda pri HTZ-u.

Do otprilike početka kolovoza u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (HTZ) trebala bi temeljem današnje odluke Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice početi reorganizacija koja će nakon više od deset godina tom uredu donijeti novi ustroj, ali i oko 14 novih radnih mjesta, a sve usklađeno s prvim postavkama novog strateško marketinškog plana hrvatskog turizma 2024.-2020. koji treba biti dovršen do studenog ove godine.

O tome je danas relativno burno i dugo raspravljalo na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a, koje je na kraju prihvatilo predložene prve postavke strateško marketinškog plana i reorganizaciju Glavnog ureda, ali uz nekoliko kritika i prijedloga, među kojima i na predviđeno ukidanje Hrvatskog kongresnog i incentive ureda pri HTZ-u.

Takav ured imaju gotovo sve nacionalne turističke organizacije, on je i svojevrstan brend hrvatskog kongresnog turizma, te se i u novoj reorganizaciji trebao zadržati ili bar odvojiti od ostalih selektivnih oblika turizma gdje je ‘strpan’, kazali su neki članovi Vijeća.

Strateško marketinški plan hrvatskog turizma (SMPHT) od lipnja ove godine izrađuju tvrtke Horwath Consulting iz Zagreba i THR iz Barcelone, koje su kao i pri kreiranju prijedloga reorganizacije Glavnog ureda dosta koristili iskustva švicarske i austrijske nacionalne turističke organizacije jer su te zemlje, kako se čulo, među uspješnijim u europskom turizmu.

Cilj tog plana, koji je, kako je kazao ministar turizma i predsjednik HTZ-a Darko Lorencin, usklađen i s novom Strategijom razvoja turizma do 2020., je da putem dubinske strateške analize tržišta i dodatnih šest tržišnih istraživanja dođe do novih marketing taktika komuniciranja i promocije na tržištima što u konačnici treba povećati i kvalitetu i konkurentnost hrvatskog turizma.

Analizirat će se i dosadašnji vizuali i slogan hrvatskog turizma te potom vidjeti trebaju li se mijenjati, doraditi ili ne, kazala je direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić.

Makar su članovi Vijeća na kraju sve predloženo prihvatili ipak su dosta i kritizirali i predlagali i novi SMPHT i reorganizaciju Glavnog ureda HTZ-a, pri čemu je dugogodišnji član Vijeća Frane Skoblar (iz Zadra) odbio biti član Radne skupine za SMPHT plan jer ga oko toga nitko prije današnjeg Vijeća nije ni pitao ni informirao.  Smatra, kao i neki drugi članovi, da se reorganizacija Glavnog ureda treba odgoditi za jesen, a ne raditi usred ‘špica’ sezone i prije donošenja izmjena Zakona o turističkim zajednicama koje su u pripremi, pa jedini nije glasovao za taj prijedlog.

Na to su mu ministar Lorencin, pa i direktorica Matešić, kazali kako smatraju da je za to sada pravo vrijeme jer se već priprema sezona 2014., a slijedi i reorganizacija cijelog sustava turističkih zajednica pa Glavni ured u tome treba biti dobar primjer.  Njihov argument da sadašnji ustroj Glavnog ureda neće moći odraditi ono što predviđa novi SMPHT, kao ni da nitko neće dobiti otkaz, Skoblar nije baš prihvatio smatrajući da u Glavnom uredu i uz stari ustroj ima dovoljno kvalitetnih ljudi koji su se do sada već dokazali i znaju raditi.

Među njima je spomenuo i bivšeg direktora, a sada savjetnika direktorice Niku Bulića, pitajući Matešić je li ga pitala za savjet u vezi svih tih planova, pa i komuniciranja s tržištem.

Iako dnevnim redom današnje sjednice nije bilo predviđeno da se govori o sezoni i trenutnoj situaciji na terenu to je na prijedlog Skoblara ipak uvršteno, jer kako je sam kazao, nikad do sada sjednice Vijeća nisu prolazile bez te točke.  Na sjednici je bilo i kritika što materijale članovi nisu dobili na vrijeme, bar osam dana prije, zbog čega je ministar turizma i predsjednik HTZ-a Darko Lorencin ‘naložio’ da se to ubuduće obvezno uvede, kao i točka o tijeku sezone i stanjima na tržištima u dnevni red.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.