Agencija za promidžbu i odnose s javnošću, Dhar media, prepoznatljiva po specifičnom načinu poslovanja – dharmičkom menadžmentu, u Zagreb je dovela jednog od najtraženijih menadžerskih konzultanata na području vođenja, Robina Sharmu koji je 20. veljače 2014. održao trosatno predavanje na temu “Vođa bez titule” u prostoru Hypo centra i zabriljirao svojim nastupom, praktičnim i primjenjivim savjetima, jednostavnošću i šarmom.
Od prvog trenutka kako je zakoračio u dvoranu prepunu ljudi, pažnja svakog prisutnog bila je posvećena njemu. Svoju jednostavnost i šarm nije mogao sakriti, a simpatije je sigurno dobio s nekoliko riječi na hrvatskom jeziku te priznanja kako ga je oduševio Gornji Grad, a pašticada i domaća vina ostavila bez riječi. Puna tri sata, koliko je ukupno trajao seminar, sudionike je držao nasmijanima, zamišljenima, navodio ih da sudjeluju, postavljaju pitanja, dolaze do vlastitih zaključaka i saznanja.
Kakva je atmosfera vladala i koliko je interes za Robinovim predavanjem doista bio velik potvrđuju i riječi Damira Juge, dekana Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment: ”Nevjerojatno je i rijetko možemo vidjeti ovo što se danas dogodilo. Naime, ljudi su i u pauzama za kavu komentirali i raspravljali o porukama i riječima ovog velikog konzultanta”.
Uz mnogobrojne savjete o vodstvu i načinu poslovanja, Sharma je prisutnima predstavio prijedloge kako postići samodisciplinu te budio svijest pričama iz prošlosti. Kao najvećeg mentora u svom životu istaknuo je svog oca i dodao: ”Nikad nemojte zapostaviti obitelj”. Pri tom se prisjetio nekih vodećih imena poslovnog svijeta koji su sa svojom obitelji objedovali samo nekoliko puta godišnje naglašavajući kako je na kraju, usprkos novcu, svaki zažalio zbog toga.
Ono što je Robin nekoliko puta istaknuo je da je definitivno jedna od najbitinijih odlika vođe poniznost (zahvalnost) kojom is sam zrači te da svatko, bez obzira koji posao radio može biti vođa – Majstor svog zanata.
Poruka koju je Sharma uputio Hrvatskim tvrtkama u vrijeme ekonomske krize u zemlji tijekom press konferencije koja je za novinare održana nakon predavanja: “Implementirati filozofiju Vođenja bez titule u svoje poslovanje, stvoriti još više lidera u svojim tvrtkama, vidjeti potencijal u ljudima, biti inovativan i činiti razliku. Pravi lider se prepoznaje kada se oko njega sve ruši, a ne onda kada je sve u redu. Baš sada trebamo biti inovativni stvarati prave vrijednosti gradeći svoj brend te biti drugačiji.
Potrebno se ostaviti prošlosti, prepoznavati nove prilike, a ne bojati se novih ideja.”
Jednako oduševljena predavanjem Robina Sharme, Jadranka Boban Pejić, CEO Biovega izjavila je, “Oni koju uspiju upaliti sjaj u očima ljudi oko nas su oni ljudi koji pokreću stvari. Robin Sharma je ostavio za sobom toliko vatre a je zapalio nas i ne samo nas već i nekoliko budućih generacija. Ta inspiracija, mogućnost i svijest koliko možemo sa svojim životom utjecati na druge živote, kombinacija poniznosti i zahvlanosti za taj dragocjeni dar koji imamo – a to je život, je nešto što sam ja osjetila i što me zaista duboko dirnulo. Zahvalna sam što sam prisustvovala seminaru”.
“Vjerujem da će ova poruka koju je Sharma prenio u punoj dvorani Hypo centra, potaknuti ljude na duboke promjene koje će utjecati na njihova srca, na njihove obitelji i na okruženje u kojem rade. Samo je jedna osoba dovoljna da se pokrene proces promjena, budite to baš Vi. Hrvatska to treba”, izjavila je Lea Brezar, direktorica Dhar medie i organizator seminara “Vođa bez titule”.
I tako, dok je u jednom trenutku odjekivao smijeh, pljesak, ovacije i interakcija nekoliko stotina ljudi, samo nekoliko trenutaka poslije dvoranom u Hypo centru vladala je tišina. To je samo dokaz koliko je publika upijala svaku njegovu riječ, a dobra većina ”štreberski” radila bilješke njegovih misli i savjeta. Brojni će sigurna sam potvrditi kako je to bio događaj koji ni jedan ”poslovnjak” nije smio propustiti.
I na kraju, ostavljam vas s nekoliko misli koje je Robin istaknuo na seminaru – da je sada zadnji sat, zadnjeg dana vašeg života, što bi vam bilo najvažnije i jeste li to ostvarili; nikada nemojte zapostaviti svoju obitelj; vjerujte u svoj cilj čak i kad nitko drugi u nj ne vjeruje; ako vam se bar jedna osoba ne smije i ne izruguje vašu ideju možda ne izazivate tržište dovoljno; i nikad nemojte farbati ogradu samo izvana – ofarbajte ogradu i iznutra jer ako nitko drugi neće vidjeti, vi hoćete.
Diplomirana novinarka s golemim iskustvom u digitalnom marketingu, copywritingu i PR-u. Od terenskih novinarskih početaka do agencijskih brainstorming sesija - priče su moj svijet, a storytelling mi je strast.