Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Osobne financije

Robne marke ublažavaju recesiju – napunite košaricu za pola cijene

Ako nekada niste bili povjerljivi prema proizvodima robnih marki, vjerojatno vas je recesija, kao i mnoge druge, natjerala da im počnete vjerovati. Razlika u cijeni proizvoda robnih marki i brendiranih proizvoda i više je nego očita i u korist robnih marki i preko 50 posto niža. Niska cijena često se veže uz lošiju kvalitetu proizvoda. No, s time se ne slaže redovit kupac robnih marki, Ivana Benko, koja na taj način uštedi popriličnu sumu novca.

Ako nekada niste bili povjerljivi prema proizvodima robnih marki, vjerojatno vas je recesija, kao i mnoge druge, natjerala da im počnete vjerovati. Razlika u cijeni proizvoda robnih marki i brendiranih proizvoda i više je nego očita i u korist robnih marki i preko 50 posto niža. Niska cijena često se veže uz lošiju kvalitetu proizvoda. No, s time se ne slaže redovit kupac robnih marki, Ivana Benko, koja na taj način uštedi popriličnu sumu novca.

– Nisam potrošač koji čita svaku deklaraciju i gleda lijepo pakiranje proizvoda, a zbog krize sam se okrenula robnim markama, koje me nisu razočarale. Kupujem ulje, pasiranu rajčicu, rižu, mlijeko, toaletni papir, a ponekad i neke kekse i na taj način uštedim i više od 50 posto. Naravno, postoje brendirani proizvodi poput sokova i čokolada kojih se ne odričem – ističe Ivana koja i svom djetetu kupuje pelene te vlažne maramice robnih marki.

Nema troškova marketinga i brendiranja

Proizvodi robnih marki često nude i velika pakiranja za znatno nižu cijenu. Primjerice, litra tekućeg sapuna robne marke košta 10,99 kuna dok je 300 mililitara brendiranog sapuna od 12 do 15 kuna.

– Kod proizvoda robnih marki manji su troškovi marketinga i manji su troškovi razvijanja brenda, a naručuju se veće količine, zato je i cijena tih proizvoda znatno niža – ističe ekonomski analitičar Zdeslav Šantić.

Obitelji su se u krizi orijentirale na jeftinije proizvode, a robne marke postale su naročito popularne jer svi imaju jedan cilj – za što manju cijenu dobiti što više. Zato je i porasla prodaja proizvoda robnih marki, a Zdeslav Šantić smatra kako će i nakon krize prodaja robnih marki rasti, ali sporije nego sada jer snažni brendovi ipak imaju svoju vrijednost.

Iza robnih marki stoje veliki lanci

Iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača napominju kako je potrošačima teško provjeriti kvalitetu proizvoda robnih marki i usporediti s kvalitetom brendiranih proizvoda.

– Svaka roba ima svoju cijenu i vrijednost. Nitko nama potrošačima ne daje ništa besplatno i mi sve to dobro platimo. Zalažemo se da na tržištu postoje jeftinije robne marke, ali da se i pri tome zadrži određena kvaliteta jer ako kupujemo robnu marku onda s njome i kupujemo kvalitetu iza koje stoji određeni lanac pa bi baš zbog toga trebala biti još i veća – ističe Tomislav Lončar iz HUZP-a.

Napisao

Pročitajte još:

Izdvojeno

Eurospin, diskontni lanac talijanskih korijena koji uskoro otvara sedmu trgovinu u Hrvatskoj, u kratko je vrijeme privukao i osvojio hrvatske kupce. Koja je tajna?...

Energetika

Znate li da neki kućni uređaji mogu voditi “tajni” život i nastave raditi čak i kada pritisnete dugme za isključivanje?

Ekonomija

Hrvatski proizvođači su u 2019. godini u SPAR-ovim trgovinama u Italiji, Mađarskoj, Austriji i Sloveniji prodali svoje proizvode u vrijednosti od čak 74 milijuna...

Izdvojeno

Dok su drugi inertni… ove kompanije rastu, izlazeći iz krize zdravije i bogatije nego kad je počeo pad.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.