Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Rovinj u turističku sezonu 2016 ulazi s novim atraktivnim sportskim događajem

Nakon svjetskih jedriličarskih regata i Red Bull Air Racea koji je u Rovinj privukao nekoliko desetke tisuća posjetioca, Rovinj i Maistra nadolazeću turističku sezonu otvorit će novim atraktivnim sportskim događajem. Od 9. do 12. lipnja 2016. Rovinj će biti domaćin prvog Beach polo turnira u regiji, najavljeno je na konferenciji za medije u hotelu Lone u Rovinju.

Nakon polo događanja na Brijunima prije 10 godina, polo turnir u Rovinju prvo je i jedino polo događanje organizirano u ovom dijelu svijeta. „Cilj nam je osnovati mediteransku polo ligu u suradnji s Viareggiom u Italiji i Asconom u Švicarskoj, poznatim turnirima na otocima Ibiza i Mallorca te u Kairu, a otvara se prostor za suradnju čak i s Dubaijem koji je iskazao interes za pristupanje ligi. Drago nam da smo i u Rovinju pronašli partnere u Gradu Rovinju, Turističkoj zajednici i Maistri koji su prepoznali značaj ovakvog događanja. Bez njih ne bi mogli organizirati ovakav event“, rekao je Uwe Zimmermann, predsjednik organizacijskog odbora Beach Polo turnira.

Arena veličine 70×40 metara na kojoj će se polo utakmice odvijati u formatu turnira od subote do nedjelje, bit će postavljena uz rovinjski Porton Biondi, sjevernu obalu u blizini starogradske jezgre. Na turniru će sudjelovati četiri međunarodne ekipe s po tri igrača i 48 konja, odnosno po četiri konja za svakog igrača. Unutar arene bit će postavljen šator i tribina s ponudom hrane i pića te izložbeni prostor za sponzore turnira, najavio je na današnjoj konferenciji za medije Hugo Baus iz organizacijskog odbora. Pored utakmica, planiran je i dodatni program za sve sudionike turnira na različitim lokacijama u gradu. „Najatraktivniji trenutak pored otvorenja turnira, bit će takozvana polo parada od EX TDRa do hotela Adriatic u centru Rovinja koja će se održati u subotu, 11. lipnja, s početkom u 11 sati“, dodao je Hugo Baus.

Ovo je jedinstveni događaj koji će zasigurno pridonijeti daljnjoj afirmaciji destinacije pa i hrvatske turističke ponude u cjelini naglasio je član Uprave Adris grupe i predsjednik Uprave Maistre Tomislav Popović. „Kontinuiranim ulaganjima u razvoj ponude i investicijama koje će do kraja 2017. dosegnuti iznos od 4,4 milijarde kuna, Adris grupa i Maistra stvorile su preduvjete za održavanje najvećih i najzahtjevnijih sportskih i drugih događanja. Rovinj će se ponovno pokazati kao poželjna i zanimljiva destinacija u smislu sportske izvrsnosti, a Maistra kao vodeća turistička tvrtka u Hrvatskoj. Tijekom četiri dana manifestacije u Rovinju očekujemo značajan broj posjetitelja iz zemlje i inozemstva“, rekao je Popović.

Da će i ovaj događaj biti organiziran besprijekorno potvrdila je i direktorica turističke zajednice Rovinja Odete Sapač: „Sigurna sam da će Maistra, Grad Rovinj i turistička zajednica ponovno pokazati sinergiju u organizaciji ovako logistički i operativno zahtjevnog događaja te da će ovo natjecanje biti jedno od najbolje organiziranih u ovogodišnjem kalendaru Beach polo natjecanja“.

Beach polo turnir prvi puta je odigran 2004. godine u Dubaiju, a već godinu dana kasnije zauzeo je plaže Miamija i nastavio rasti igrajući se u Belgiji, Engleskoj, Walesu, Čileu, Irskoj, Urugvaju i niz drugih zemalja. Za razliku od tradicionalnog pola u kojem se nadmeću dvije ekipe svaka od četiri igrača i njihovih konja, timovi Beach pola broje samo tri igrača s konjima, a igra obično uključuje više manevriranja i kraća dodavanja pri manjim brzinama zbog prostornog ograničenja arene. Cilj igre je zabiti gol protivničkoj ekipi tjeranjem male kožne lopte ispunjene zrakom u vrata protivničke ekipe uz pomoć dugačkoga štapa. Igra traje do 30 minuta i podijeljena je u četiri chukka u trajanju od pet minuta. Turnir u Rovinju će se igrati prema Hurlingham pravilima.

Prvo izdanje Beach pola u Rovinju snažno su podržali renomirani švicarski proizvođač satova TagHeuer, poznati argentinski brend koji je ujedno i ambasador pola u svijetu La Martina te Heineken, treći po veličini svjetski proizvođač piva.


Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.