Unatoč novčarskoj i gospodarskoj krizi, najveći europski sajam transporta i logistike u Münchenu raste. Ove će se godine sajam prvi put održati na površini većoj od 100.000 četvornih kilometara, a privukao je sve vodeće igrače u svijetu na području transporta, bilo da je riječ o cestovnom, željezničkom, vodenom ili zračnom prometu.
Sajam se održava svake dvije godine, a ove sudjeluje oko 1650 izlagača iz 60 zemalja, što je povećanje od pet posto u odnosu na sajam održan 2007. godine.
Povećanje interesa može začuditi u vrijeme recesije, ali možda je riječ o želji poslovnih subjekata da pronađu najkraće i najjeftinije putove za ostvarivanje što boljih poslovnih rezultata.
Šest izlagača iz Hrvatske
Među izlagačima nalazi se i šest tvrtki iz Hrvatske, koje na sajmu sudjeluju preko Hrvatske gospodarske komore, a jedna je „La-log” iz Zagreba, koja se bavi transportom.
– Ovo nam je drugi put da sudjelujemo na sajmu i iznimno smo zadovoljni rezultatima. Organizacija je odlična i nakon sajma osjećamo pozitivan efekt. Osim radi upoznavanja s novitetima na tržištu, sajam nam koristi i radi održavanja odnosa s klijentima i poslovnim suradnicama. Naime, našoj tvrtki tri četvrtine prihoda dolazi od međunarodnog prometa i klijenata – rekao nam je magistar prometnih znanosti iz tvrtke „La- log” Darko Vukadinović.
More, rijeke, željeznica, zračni promet…
Na sajmu sudjeluje 100 morskih i riječnih luka, 100 željezničkih poduzeća, 200 poduzeća iz zračnog prometa, 600 poduzeća iz područja pružanja usluga – špediteri, 350 informatičkih tvrtki i mnogi drugi.
Sajam će po običaju obilježiti bogat konferencijski program, a ove će godine posebna pozornost biti posvećena novim razmišljanjima na području prijevoza i logistike, ponajprije zbog globalizacije, koja traži sve veće mreže i smanjenje potrošnje resursa.
Dan Hrvatske
U sklopu manifestacije poseban će biti 14. svibnja, Dan Hrvatske, na kojem će se govoriti o mogućnostima pretvaranja Lijepe Naše u glavno transportno i logističko čvorište srednje Europe.
U sklopu dana svi će domaći izlagači imati priliku predstaviti svoju ponudu i razmišljanja u sklopu desetominutnih prezentacija, a jedna od tema bit će i značenje riječnog prometa.