Internetom kruže priče da bi južnokorejski proizvođač poznat po prihvaćanju svake nove tehnolgije koja se pojavi, Samsung Electronics, mogao početi raditi na razvoju socijalne mreže, prigodno interno nazvane Samsung Facebook.
Iako ideja zvuči suludo, piše business.hr, s obzirom na to da ni internetski velikani poput Googlea nisu uspjeli okrnjiti uspjeh Facebooka, Samsung navodno nade polaže u veliki broj vlastitih mobilnih uređaja u rukama korisnika, a koji bi bili povezani na tu mrežu. Ako se pitate zašto se Facebook toliko bori stvoriti Facebook telefon, možda se ovdje krije dio odgovora.
Ovo nije prvi socijalni ‘izlet’ Samsunga, kompanija već na Smart TV-ovima nudi Family Story servis za razmjenu digitalnih sadržaja putem cloud servisa (koji bi mogao biti osnova za socijalnu mrežu šire upotrebe), a razvili su i ChatOn aplikaciju koja je postala prilično popularna.
Najavljeno je da bi verzija Samsung Facebooka mogla biti predstavljena do kraja 2012. godine.
S ovom najavom Samsung nastavlja investirati u softver i servise koji prate njihove hardverske uređaje, što je jedina strategija kojom se moguće boriti protiv premoći Applea.