Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Industrija

Sanofi otvorio prvi vlastiti digitalni proizvodni pogon

Sanofi i Google također planiraju primijeniti umjetnu inteligenciju (AI) u različitim bazama podataka kako bi unaprijedili cijeli kompleksni lanac od nabave, marketinga do komercijalizacije novih proizvoda.

Francuska farmaceutska kompanija Sanofi je u Framinghamu (Massachusetts, SAD) predstavila novi, i jedan od prvih digitalnih proizvodnih pogonu u svijetu, koji koristi intenziviranu tehnološku proizvodnju biofarmaceutika. Kompanija je najavila i da će s tvrtkom Google osnovati virtualan Laboratorij inovacija s ciljem da radikalno transformira način na koji će isporučivati nove lijekove i zdravstvene usluge koristeći usluge naprednih podatkovnih tehnologija.

Sanofijev digitalni proizvodni pogon

Novi pogon u Framinghamu usredotočit će se na biološke terapije što je u skladu s transformacijom kompanijskog plana istraživanja i razvoja novih lijekova. Upravo povećanje proizvodnih kapaciteta biofarmaceutika predstavlja osnovu Sanofijeve ambicije da uspostavi zlatni standard u biofarmaceutskoj industriji.

“Naš pogon u Framinghamu predvodi u isporuci sljedeće generacije bioloških lijekova u potpuno integriranom digitalnom proizvodnom pogonu. Otvorenje pogona dokaz je da smo na samom vrhu inovacijske i proizvodne izvrsnosti, pomažući nam da oblikujemo budućnost naše kompanije ali i cijele farmaceutske industrije“, kazao je Philippe Luscan, Sanofijev izvršni potpredsjednik Odjela za globalne industrijske odnose.

Digitalna transformacija Sanofijeve proizvodne mreže doprinosi smanjenju vremena potrebnom da proizvodi iz istraživačko – razvojnih laboratorija dospiju u proizvodni pogon te da se ubrza komercijalizacija novih lijekova. Najvažnije, omogućit će još kvalitetnije zadovoljenje potreba pacijenata u svijetu.

Google i Sanofi u razvoju novog Laboratorija za inovacije u zdravstvu

Cilj suradnje Googlea i Sanofija jest promijeniti način na koji Sanofi razvija nove lijekove i usredotočit će se na tri ključna cilja – bolje razumijevanje pacijenata i bolesti, povećanje operativne učinkovitosti kompanije te poboljšanje iskustva pacijenata.

Kompanije će primijeniti tehnologiju i analitiku putem Sanofijeve velike baze podataka kako bi dobili uvide u ključne bolesti i stanja pacijenata te bolje razumjeli koji tretmani djeluju na oboljele. Upravo će to Sanofiju dodatno omogućiti istraživanje i razvoj personaliziranih pristupa liječenju te identificiranje pratećih tehnologija za poboljšanje zdravstvenih rezultata.

„Kombiniranjem bioloških inovacija i znanstvenih podataka Sanofija s vodećim tehnološkim uslugama Googlea želimo ljudima pružiti veću kontrolu nad njihovim zdravljem te nastojimo ubrzati otkrivanje novih terapija“, izjavio je Ameet Nathwani, dr. med., glavni digitalni direktor, glavni medicinski direktor i izvršni potpredsjednik Sanofija.

“Radujemo se što ćemo surađivati s kompanijom Sanofi kako bismo ubrzali ciklus inovacija u zdravstvu za ljude diljem svijeta“, rekao je Thomas Kurian, predsjednik Uprave Google Clouda.

Sanofi i Google također planiraju primijeniti umjetnu inteligenciju (AI) u različitim bazama podataka kako bi unaprijedili cijeli kompleksni lanac od nabave, marketinga do komercijalizacije novih proizvoda.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.