Na događaju Startup Live u Splitu, koji se uz potporu Netokracije cijeli vikend odvijao u gradu pod Marjanom, svoje je projekte predstavilo 16 tvrtki iz Hrvatske, Slovenije, Srbije, Grčke i Poljske. Nakon tri dana pitchanja, predavanja, panela i networkinga, žiri je donio odluku: prvo mjesto ostaje gradu domaćinu – pobijedio je splitski Zzzzapp, a drugo i treće mjesto osvojili su PhotoPay i Mash.me. Netokracija vam predstavlja pobjednike.
Zzzzapp (Split)
Splićanin, Rus i Amerikanac osnovali su startup i pobijedili. Zvuči kao vic koji to nije. Šalu na stranu, upravo pobjednik nam je priuštio jedan od najenergičnijih nastupa. Moto Zzzzappa je “Value added wi-fi”, a njihov je cilj iskoristiti oglašivački potencijal klasičnih wi-fi hotspotova u turističkim i ugostiteljskim objektima koristeći landing stranicu kao mini portal koji nudi informacije, interaktivne usluge i ponude oglašivača.
Zzzzapp klijentima nudi potpuno customiziranu landing stranicu, mogućnost implementacije različitih aplikacija, a što je najvažnije – vrlo naprednu analitiku koja omogućuje segmentiranje korisnika do granica koje nismo mogli niti zamisliti: po gradu, po tipu objekta, po konkretnom objektu, čak i po katu u hotelu! Ekipa je startala u Splitu, gdje su već sklopili ugovore s 80% klijenata kojima su pristupili.
PhotoPay (Zagreb)
PhotoPay je najlakši mogući način mobilnog plaćanja računa i uplatnica – račun fotografirate mobitelom, bez unošenja podataka, i platite ga čak 6 do 10 puta brže nego klasičnim online plaćanjem, a x puta brže od (ne daj bože!) hodočašćenja u redu na pošti ili banci. PhotoPay je potpisao ekskluzivni (doduše vremenski ograničen) ugovor s Erste Bankom tako da se radi o usluzi koji je već poznata u Hrvatskoj, no njihov cilj je puno veći – najprije regija, a onda svijet. Uspjeh ovog startupa kao da je zajamčen – vole ga i banke i korisnici, a poslovni model temelji se na prodaji licenci i aplikacija, budući da će za neka tržišta razviti vlastitu aplikaciju za plaćanje.
Mash.me (Zagreb)
Što biste rekli kad bi vas prijatelj pozvao na rođendan virtualno se prerušivši u Shreka ili Golluma? Mash.me će vam omogućiti upravo to – da snimite video, odaberete svog najdražeg lika iz videoigrice, filma ili crtića te uz odgovarajuću pozadinu kreirate jedinstven sadržaj i dijelite ga na internetu i društvenim mrežama. Sve što vam je potrebno je osnovni Microsoft Kinect uređaj. Revenue će stići od prodaje modela i oglašavanja novih proizvoda iz industrije stripa i videoigrica.
Podsjetimo, prva verzija Kinecta prodala se čak u 18 milijuna primjeraka, a Machinima, gdje gejmeri objavljuju sličan sadržaj drugi je najveći YouTube Channel prema broju korisnika. Beta verzija stiže u rujnu. Mash.me omogućuje da budete tko i što god želite.
