Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

SPAR omogućio svim zaposlenicima gledanje nogometne utakmice Hrvatska – Engleska

SPAR Hrvatska u srijedu, 11. srpnja zatvara sve SPAR supermarkete i INTERSPAR hipermarkete u 19.30 sati.

Proteklih tjedana cijela Hrvatska iščekuje i slavi uspjehe hrvatske nogometne reprezentacije na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji. Kako bi svojim zaposlenicima omogućili praćenje polufinalne utakmice Hrvatska-Engleska SPAR Hrvatska u srijedu, 11. srpnja zatvara sve SPAR supermarkete i INTERSPAR hipermarkete u 19.30 sati.

Kupcima diljem Hrvatske je na raspolaganju čak 109 SPAR i INTERSPAR trgovina s bogatom i uvijek svježom ponudom, a kupci mogu nabaviti i sve što je potrebno za nesmetano gIedanje utakmica, od velikog izbora piva do grickalica i navijačkih rekvizita.

Ovom prilikom molimo kupce za razumijevanje te da kupovinu u srijedu prilagode skraćenom radnom vremenu.

Udio hrvatskih dobavljača u SPAR-u dosegnuo visokih 77 posto

No, SPAR Hrvatska je pokrenuo i veliku kampanju „Da! Domaće je!“ kojom na svojim policama nastavlja prednost davati domaćim dobavljačima. Udio hrvatskih dobavljača u ukupnom prehrambenom asortimanu već sada iznosi 77 posto, čime SPAR potvrđuje svoju posvećenost hrvatskoj kvaliteti, ali daje i velik doprinos domaćem gospodarstvu.

Trenutno SPAR surađuje s čak 400 malih, srednjih i velikih hrvatskih dobavljača i taj broj neprestano raste. Samo od travnja ove godine broj domaćih dobavljača povećao se za 5,8 posto, a najveći rast ove godine zabilježen je u kategorijama svježeg voća i povrća te u kategoriji vina.

Plasiranjem svojih proizvoda kroz SPAR-ovu prodajnu mrežu velik broj domaćih dobavljača postigao je značajan rast te je upravo nastavak takvog trenda cilj nove kampanje „Da! Domaće je!“. Jedan od načina kojim SPAR podržava domaće dobavljače je uključivanje njihovih proizvoda u svoje robne marke. Tako, na primjer, u sklopu S-Budget robne marke SPAR surađuje s 50-ak dobavljača u Hrvatskoj.

„SPAR Hrvatska od prvog dana poslovanja surađuje s hrvatskim dobavljačima. Kupcima želimo ponuditi kvalitetne hrvatske proizvode bilo da je riječ o malim proizvođačima i OPG-ovima ili srednjim i velikim tvrtkama. Nakon što smo im omogućili plasiranje proizvoda u našim trgovinama u cijeloj Hrvatskoj, ovom kampanjom želimo im dati dodatnu vidljivost među našim kupcima. Hrvatski proizvodi vrhunske su kvalitete i cjenovno konkurentni te će SPAR i dalje podržavati hrvatske partnere“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Kako bi povećao prepoznatljivost domaćih proizvoda, SPAR je nedavno pokrenuo novu robnu marku „Vrtovi Hrvatske“ u koju je za sada uključio 30-ak domaćih dobavljača. Na policama su se tako našli proizvodi dobavljača iz gotovo cijele Hrvatske. U planu je u tu liniju uključiti što veći broj OPG-ova.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.