Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Stiže treći FMCG Marketing Summit

Kupnjom kotizacije za FMCG Marketing Summit sudjelujete u donaciji SOS Dječjem selu Hrvatska koje već 27 godina radi s misijom stvaranja brižnog doma za svako dijete bez odgovarajuće roditeljske skrbi.

Muzej suvremene umjetnosti i ove godine postaje dom vodećih imena domaće i svjetske marketinške scene iz FMCG sektora. Treći FMCG Marketing Summit održat će se 17. ožujka 2020. s početkom u 8 sati. Stoga, pripremite se na nezaboravnu vožnju kroz promjene u svim marketinškim kanalima i upoznajte tvrtke koje su se odvažile promijeniti poslovni model te se diferencirale na tržištu.

Današnje vrijeme zahtijeva izvrsnost i specijaliziranost! Naši prošlogodišnji govornici jednoglasno su prenijeli poruku publici. Ideja je da se do svakog potrošača dođe tako da im se olakša svakodnevni život i zadovolje njihove potrebe – to je jedino bitno!

Impresionirala me popunjenost dvorane i zainteresiranost ljudi. Naglasak moje prezentacije bio je na autentičnosti. Marketing ne smije biti plošna i jednostrana tržišna aktivnost, nego integracija tvrtke i okoline zbog koje zapravo postoji. Marketing i retail duboko su povezani, što se rijetko kada razumije u Hrvatskoj, a zapravo je to tako. Treba krenuti od temeljnih vrijednosti tvrtke.

Čim je marketing temeljen na vrijednostima kompanije, zapravo je efektniji i efikasniji, a na koncu i jeftiniji jer pratitelji branda prepoznaju autentičnost i sami su pojačivači te komunikacije. Osim vrijednosti, ključni su i „asseti“. Ponekad vrlo strogo komuniciramo vrijednosti, a ponekad smo spremni otići u avanture, kao što je to bilo s manekenom Tonijem. U marketingu, kao i u svim područjima ljudske djelatnosti, rezultat proizlazi iz upornosti i kreativnosti – izjavio je Nenad Bakić, predsjednik Uprave, Varteks.

Važno je stvoriti sadržaj koji je jednostavan, a pritom i relevantan krajnjem korisniku. Dovoljno dobro više nije dovoljno dobro, a u fokusu je društvena odgovornost.

Pozornicu će ove godine zauzeti marketinški autoriteti FMCG sektora među kojima su Miranda Mladin, izvršna direktorica za Centralni marketing i Inovacije, Atlantic grupa; Nikola Žinić, Co-Chairman&Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey; Neb Chupin, vlasnik i direktor, Hermes International d.o.o.; Dalibor Šumiga, CEO Promosapiens; Miša Živić, CEO & Co-Founder, Leanpay; Devan Hughes, CEO&Co-Founder, Buymie i mnogi drugi.

Kupnjom kotizacije za FMCG Marketing Summit sudjelujete u donaciji SOS Dječjem selu Hrvatska koje već 27 godina radi s misijom stvaranja brižnog doma za svako dijete bez odgovarajuće roditeljske skrbi.

Više o ovogodišnjim temama i govornicima pronađite na službenoj web-stranici i u Vodiču kroz konferenciju. Dnevnu dozu FMCG informacija pronađite i na društvenim mrežama konferencije: Facebook, LinkedIn.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.