Ono što će Esflow činiti moćnim jesu odvojeni elektromotori na svakom od stražnjih, pogonskih kotača. Nissanov električni dvosjed brzinu od 100km/h postizat će za svega pet sekundi.
S punim baterijama prelazit će i do 250 kilometara.
Sportska verzija Leafa
Iako je dizajniran „od nule“, Esflow će koristiti ključne komponente, poput litij-ionske baterije, već planetarno popularnog Leafa. Koliko će novaca biti potrebno za njega izdvojiti kada se pojavi na tržištu, još uvijek nije poznato, no o nekim brojkama može se nagađati. Leaf u SAD-u košta oko 32 tisuće dolara. Esflow ima puno skuplju aluminijsku karoseriju, lakši je i sadrži čitav niz drugih kompozitnih materijala, po čemu se može zaključiti da će biti podosta skuplji od obiteljskog Leafa.
Odavno je poznato da koncepti automobila jednim dijelom služe i u marketinške svrhe velikih kompanija. Na svjetskim automobilskim sajmovima svi žele imati svoj „svemirski automobil“. Tako i Esflow sadrži mnoge „egzotične“ komponente poput video kamera, elektronski prilagodljivih papučica gasa, kočnice itd. Sve te značajke već sada ga čine skupocjenim automobilom i mnogima ulijeva nevjericu, kako će i ovaj automobil zauvijek ostati koncept. Iz Nissana tvrde suprotno – ovaj automobil spreman je za proizvodnju!
Kompanija će ga predstaviti na međunarodnom sajmu automobila u Ženevi.