Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Stjepan Zelić: Hypefy omogućava da dosegnete točno idealne influencere za svoj brend

Koliko je influencer marketing bitan za poslovanje, vidi se samo iz rasta novca uloženog u influencer marketing u cijelom svijetu.

Stjepan Zelić, CEO i suosnivač Hypefya, kaže kako je originalno iz Knina, a u Zagrebu je studirao i, kako to biva, ostao. ‘Obakalario’ se na matematici, diplomirao računarstvo na FER-u. Radio u životu sve i svašta, a onda odlučio ići u riskantni startup svijet. Kaže: „Automatiziram influencer marketing for a living.“

Kolika je važnost influencer marketinga za poslovanje i tko bi se trebao služiti influencerima? Je li to dobar odabir za sve poslovne subjekte?

Praktično sve B2C firme se mogu (i trebali bi) služiti influencerima. Riječ influencer je stekla malo negativnu konotaciju kako kod nas, tako i šire u svijetu, a najvjerojatnije zato što je jako zanimljivo pisati (i čitati) o onim najgorima iz influencerskog svijeta, a nije baš toliko zanimljivo baviti se onima koji su pristojni i bez ekscesa.

Koliko je influencer marketing bitan za poslovanje, vidi se samo iz rasta novca uloženog u influencer marketing u cijelom svijetu. Influencer marketing je od 2017. narastao 700%, dok je globalni marketing narastao za 43%.  Postalo je praktički nužno uz regularne oglase, i Google i Meta advertising, koristiti i influencer marketing. Sve češće se i sadržaj koji influenceri snime koriste dalje u digitalnim kanalima.

Čak i tvrtke koje su primarno u B2B segmentu počinju koristiti influencere za UGC, tj. user generated content, jer se pokazuje da takav sadržaj, čak i ako subjektivno izgleda manje kvalitetan od old-school reklama, prolazi jako dobro na digital kanalima.

Što je dobar influencer? Je li broj followera presudan ili je u pitanju nešto posve drugo?

Što veći influencer, to ga raznovrsnija publika prati. Ako targetiramo široke publike, odlično. Ako želimo biti precizni, manje odlično.

Broj followera je osnovni pokazatelj u procjeni rezultata koje će influencer postići, ali uzeti samo broj followera u obzir može uzrokovati jako loš performance. Kod influencera se treba gledati prvo i primarno targetirana publika. Ako influencer napravi i jako dobar content koji se svidi njegovim pratiteljima, a ti pratitelji nisu ona publika koju mi pokušavamo doseći, i koja će u konačnici kupiti naš proizvod/uslugu, onda konačni prodajni rezultati, bez obzira na uspjeh sadržaja, neće biti dobri.

Influencer može biti najbolji za jednu kategoriju proizvoda, a loš za drugu. Također, publika se ne smije procijeniti samo na temelju izgleda i sadržaja influencera. Publiku se treba analizirati unaprijed. Ostale metrike koje utječu na kvalitetu influencera su engagement, growth, povijesni performance (kakve je rezultate imao u prethodnim kampanjama), kako su radili njemu slični influenceri, i još jedan jako bitan faktor: cijena za njegov sadržaj.

Hypefy za automatsku selekciju influencera uzima sve ove metrike, a i šire, i cijenu određuje automatski, objektivno, i precizno.

Dobro, čime se bavi Hypefy i kako ste došli na ideju?

Stjepan Zelić

Hypefy je platforma za potpuno automatizirani influencer marketing. U prijevodu, umjesto da sami tražite influencere, javljate im se, pregovarate s njima, dogovarate cijenu, radite ugovor, plaćate ga, Hypefy sve to radi umjesto vas. A pri tome radimo 3-5 puta bolje rezultate od prosjeka. Vi samo trebate definirati proizvod, kampanju, i publiku.

A čak smo nedavno izgradili i AI pomoćnika, koji čak i kreativu radi umjesto vas. Sve se može besplatno isprobati tako da se registrirate na hypefy.ai i kliknete na AI Campaign Builder.

Kako funkcionira?

Cijeli sustav je u cloudu, i dovoljno je na našoj platformi odabrati što trebate za kampanju, a sve se ostalo odvije u pozadini. More podataka koje smo skupili nam omogućuje da poznajemo svako tržište na kojem smo radili jako dobro, a radili smo u SAD, UK, Njemačkoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, BiH, i Makedoniji. Međutim, Hypefy može raditi kampanje bilo gdje.

Ako idući tjedan trebate influencere u Indoneziji, Hypefy takvu kampanju provede bez problema.  A kako Hypefy zna tko je dobar a tko ne – opisao sam prije dva pitanja, pa da se ne ponavljam, reći ću da je radi kombinacije jako dobrih podataka, pametnih algoritama, i umjetne inteligencije.

Kažete: „Transformirajte svoj influencer marketing“. Što točno pod time mislite?

Svatko tko je radio influencer marketing ručno pa onda isprobao Hypefy zna točno o čemu je riječ – ogromna ušteda vremena i truda, i kompletno gašenje repetitivnih i dosadnih poslova povezanih s influencer marketingom. A rezultati drastično rastu.

Među najzadovoljnijim klijentima su nam Nivea, Eucerin, Sony, Segafredo, itd., a svi su svjedočili transformaciji i prodajnih rezultata i jednostavnosti koja dolazi s korištenjem Hypefya, pa su nastavili koristiti Hypefy.

I za kraj, kakva je budućnost influencer marketinga?

Sjajna. Influencer marketing raste sve brže, a influenceri već neko vrijeme nisu više samo velike zvijezde, razmaženi ljudi, nogometaši i bogataši. Sada su to već i mali biciklisti, kuhari, fashion entuzijasti, tech eksperti, mladi pjevači, gameri, itd. To su ljudi koji se iskreno i strastveno bave onim što vole, pri tome su vrlo autentični i bliski sa svojom publikom, i vole promovirati stvari koje zaista vole i u njih vjeruju.

Hypefy napokon omogućava bilo kome da dosegne točno one idealne influencere za njihov brend, bez da mora potrošiti hrpu vremena i imati veliko znanje o influencerima i društvenim mrežama. Dovoljno je znati ono što znate najbolje: Zašto je vaš proizvod jako dobar, i kakva će ga publika htjeti otkriti i kupiti.


Napisao

Nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, desetak godina je radila u građevinskom i sektoru energetike. Danas je vlasnica i urednica četiri portala. Bavi se i društveno odgovornim poslovanjem te je članica udruge Mogu sve čiji je cilj promicanje i inkluzija osoba s invaliditetom u društvo.

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.