Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Što povezuje Weekend Media Festival i knjigu Čaj od šljiva?

Na devetom izdanju Weekend Media festivala, koji se održava od 22. – 25. rujna, bit će puno zanimljivih, novih tema i govornika koji će svakako svojom pojavom zaintrigirati pažnju brojnih posjetitelja koji se očekuju u jedinstvenoj staroj tvornici duhana u Rovinju. Među njima je i čovjek koji progovara o kulturološkom značenju Alan Forda na području bivše Jugoslavije, te vjerno prikazuje jednostavnim i otmjenim jezikom razlike i stereotipe o srpskom i britanskom društvu.

On je Lazar Džamić,  ikona novinarskih i business krugova, ali i svestrani umjetnik kojeg je teško opisati u nekoliko rečenica. Profesionalni novinar, urednik i direktor na radiju, kolumnist u dnevnim listovima, autor tekstova brojnih magazina, ugledni marketinški stručnjak, a prije svega neposredna i topla osoba od koje se može jako puno naučiti. Upravo svoja iskustva i ideje podijelit će ove jeseni s gostima Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Europi koji se organizira pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.

Lazar ima izuzetno bogato životno i profesionalno iskustvo a njegov zanimljiv životni put vodio ga je preko Beograda do Londona gdje danas stvara digitalne strategije za vodeće svjetske kompanije poput Glenfiddicha, Waitrosea, GAP-a i brojnih drugih. Posljednjih nekoliko godina surađivao je i s vodećim svjetskim i britanskim brandovima na projektima koji su obuhvaćali sve od istraživanja i informacijske arhitekture do izrade nagrađivanih kreativnih i eCRM strategija.  Do nedavno vodio je tim za strategiju brenda u Googleovom kreativnom think-tanku ZOO u Londonu. Upravo sve to govori da će se za ovo predavanje tražiti mjesto više jer radi se o vrlo svestranom profesionalcu.

Kao konzultant za marketing Lazar je napisao sedam knjiga različite tematike, a među njima posebno je zanimljiva knjiga kojom je objedinio kolekciju tekstova koje je iz Londona dvije godine pisao za beogradski „Novi magazin“ spojenih pod zajedničkim nazivom „Čaj od šljiva“. U spomenutoj knjizi prenosi stereotipe, različitosti i specifičnosti srpske i britanske kulture. Drugi Lazarov uradak je knjiga o stripu Alan Fordu i kulturološkom značenju njegove popularnosti u bivšoj SFRJ. „Cvjećarnica u kući cveća“ predstavlja sentimentalno štivo u kojem Lazar na lucidan način pokušava rekonstruirati zašto je ta karikaturalna saga o grupi TNT tajnih agenata i Broju 1 postala mega popularna u Jugoslaviji i nigdje više.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.