Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Turizam

Što žele turisti treće generacije?

Moderni turisti su istraživači. Oni su turisti treće generacije, zahtjevni su i znaju što žele.

Moderni turisti su istraživači. Oni su turisti treće generacije, zahtjevni su i znaju što žele. Za razliku od turista prve generacije koji putuju samo zbog putovanja ili onih druge generacije koji ciljano žele posjetiti određeno mjesto, turisti treće generacije putuju zbog motiva. Traže doživljaj, iskustvo novih i različitih mjesta, individualnu, personaliziranu uslugu. Fokus im je na autentičnim, lokalnim, jedinstvenim i teško ponovljivim kulturama. Zbog njihovih preferencija prema kulturi i tradiciji destinacije stručnjaci ih opisuju i kao cross-kulturne turiste u potrazi za iskustvima koja uključuju aktivno učenje.

Suvremeni putnici uživaju u gurmanskom iskustvu, obilaze lokalne vinarije, u potrazi su za živom baštinom, traže suvremenu interpretaciju kulture, umjetnosti, životnog stila, ekološki su osviješteni, biraju avanturistička putovanja, rent-a-farm…

Ovo su samo neki od trendova na globalnom turističkom tržištu i idu na ruku destinacijama ruralnog turizma koji su apsolutni hit u svijetu. Stručnjaci kažu kako ovakve trendove prati diversifikacija, odnosno specijalizacija ponude poput ruralnih vila ili kuća za odmor, ruralnih kampova, robinzonskog turizma, vinskih hotela, salaša, rančeva…

Jača društvena odgovornost i ekološka svijest i to su elementi koji imaju sve značajniju ulogu u odabiru destinacije. Putujemo u destinacije koje možda prije 2020. ne bismo odabrali, ponovo otkrivamo lokalno.

Nakon pandemijske krize nastali su i neki novi proizvodi. Dogodila se i ubrzana transformacija iz masovnog u individualni turizam, proizvodi se plasiraju novim kanalima, a naglasak je na sigurnosti i zdravlju. Pojavile su se nove društvene norme i pravila ponašanja. Otkrili smo ponovo slobodno vrijeme za obitelj, promišljanje, hobije, meditaciju i putovanja.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.