Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Stranci nas uče: Za ljetovanje u Hrvatskoj treba štedjeti godinu dana

Uzorak od 200 ispitanika pokazuje da samo četvrtina tih turista troši u Hrvatskoj 50 do 100 eura dnevno bez smještaja, a da ih 60 posto troši do 50 eura. Turiste najmanje zadovoljava ponuda klubova, javni prijevoz, skup taksi i slab izbor restorana.

Uzorak od 200 ispitanika pokazuje da samo četvrtina tih turista troši u Hrvatskoj 50 do 100 eura dnevno bez smještaja, a da ih 60 posto troši do 50 eura. Turiste najmanje zadovoljava ponuda klubova, javni prijevoz, skup taksi i slab izbor restorana.

Strani turisti koji su ovo ljeto boravili u Hrvatskoj koristeći pritom Visa kartice za odmor u Hrvatskoj su štedjeli i do godinu dana, a dnevno su trošili otprilike isto kao lani odnosno do 50 eura bez troškova smještaja.

Pokazuje to uz ostalo istraživanje kartičarske kuće Visa provedeno u kolovozu u Dubrovniku, Splitu, Zadru i Zagrebu na uzorku od 200 ispitanika-stranih turista koji su koristili Visa kartice.

Iako je riječ o relativno malom uzorku s obzirom na veliki udjel stranih turista u ukupnom hrvatskom turističkom prometu, istraživanje donosi niz zanimljivih rezultata, među kojima je i onaj da samo četvrtina tih turista troši u Hrvatskoj 50 do 100 eura dnevno bez smještaja, a da ih 60 posto troši do 50 eura.

Ipak, njih 45 posto Hrvatsku ne smatra skupljom od ostalih mediteranskih zemalja, ali i za njih 45 posto kupovina u Hrvatskoj i nije zanimljiva, iako ih polovica hrvatsku shopping ponudu ocjenjuje dobrom.

Da je Hrvatska zanimljiva za ljetovanja pokazuje podatak da je 44 posto ispitanika u Hrvatskoj ove godine došlo prvi put, a njih 22 posto više od tri puta, a obje skupine su se za dolazak odlučile najviše temeljem preporuke (36 posto) i informacija putem interneta (29 posto).

Polovica ispitanika u Hrvatsku je stigla zrakoplovom, glavnina, 71 posto u vlastitom aranžmanu, a 23 posto putem turističkih agencija, dok je prosječna duljina boravka u Hrvatskoj tri tjedna, i to smjestivši se podjednako u privatnom i hotelskom smještaju (po 34 posto).

Gotovinom još uvijek obavljaju većinu plaćanja, ali se bilježi porast udjela plaćanja karticama hrane i pića, s lanjskih 11 na ovogodišnjih 18 posto, a raste i plaćanje karticama u trgovačkim lancima.

Gotovo polovica stranih ispitanih turista zadovoljna je hrvatskom turističkom ponudom i planira se opet vratiti, a najmanje su zadovljni ponudom klubova, javnim prijevozom, skupim taksijima te slabim izborom restorana, pokazali su rezultati istraživanja.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.