Japanski div bilježio je dobru prodaju vodećih proizvoda u Kini i na sličnim tržištima, uključujući nove digitalne foto-aparate koji omogućuju promjenu leća, te video-kamere i osobna računala, piše Nikkei.
U matičnom Japanu i na inozemnim tržištima dobro su se prodavali i televizori s LCD ekranima, čije su cijene pale manje no što se očekivalo, dok su odjeli za igrice i mobilne telefone ponovno poslovali s dobiti zahvaljujući kresanju troškova, ističe se u izvješću.
Troškovi srezani za 330 milijardi jena
Sony je u prošloj poslovnoj godini srezao troškove za više od 330 milijardi jena otpuštanjem radnika i konsolidacijom tvornice, što mu je pomoglo da apsorbira utjecaj jačanja jena prema euru, tumači Nikkei.
Službeni rezultati za tromjesečje od travnja do lipnja bit će objavljeni nakon zatvaranja burzi 29. srpnja.
Glasnogovornik Sonyja nije želio komentirati pisanje Nikkeija.