ZŠEM – Poslovna akademija 25.4.2016. organizira seminar ”STRATEŠKO ODREĐIVANJE CIJENA” pod vodstvom mr. sc. Gordi Sušić.
- Zanima Vas kako Google, Priceline i vodeće svjetske kompanije koriste inovacije u određivanju cijena da bi ostvarile profitabilnost?
- Želite naučiti inovativne strategije određivanja cijena koje poboljšavaju profitabilnost Vaše kompanije, privlače nove potrošače i transformiraju cijele industrije?
Fokus ovog seminara bit će na različitoj vrijednosti koje proizvod/usluga donosi različitim tržištima i/ili tržišnim segmentima na koje je poduzeće usmjereno u svojem poslovanju. Seminar će istaknuti važnost unaprjeđivanja ili stvaranja cjelovite i konzistentne cjenovne strukture i cjenovne politike poduzeća. Seminar će također nastojati ponuditi poslovno racionalne odgovore na pitanja uloge, značaja i troškovne opravdanosti pojedinih oblika komunikacija u isticanju vrijednosnih i cjenovnih informacija potencijalnim kupcima. Raspravljat će se i o neophodnim promjenama unutar poduzeća i njegovoj poslovnoj kulturi, a poglavito o sustavu vrednovanja i poticanja/nagrađivanja zaposlenika koji ne smiju biti vezane uz prihode već izravno za profitabilnost poduzeća.
Polaznici seminara Strateško određivanje cijena ovladat će znanjima i vještinama za optimalno utvrđivanje cijena koja povezuju kupce, konkurente i podatke o troškovima što će im biti od pomoći u dosizanju profitabilnijeg i dugoročno održivijeg rasta poduzeća kojim upravljaju ili u kome posluju.
Jednodnevni seminar sastojat će se od teorije i rješavanja relevantnih studija slučaja kojima se zagovara pristupa strateškog upravljanja cijenama.
Profesor na seminaru mr. sc. Gordi Sušić, nakon što je stekao je zvanje diplomiranog ekonomiste u Hrvatskoj, svoje obrazovanje nastavlja na dvogodišnjem diplomskom programu iz ekonomije na Središnjem europskom sveučilištu (Central European University), od čega prvu godinu magisterija završava na Sveučilištu u Essexu (University of Essex). Po uspješnom okončanju drugog diplomskoga studija 2001. godine zapošljava se u Hrvatskoj narodnoj banci gdje je 2005. postavljen za direktora Direkcije za ekonomske analize. Predstavnik je HNB-a u Radnoj skupini za prognoziranje (Working group on forecasting) Europske središnje banke, a član je i Odbora za uređivanje (Editorial board) godišnjeg izvješća ESB-a.
Prijave traju do 18.4.2016., za partnere ZŠEM ima posebnu ponudu “3 ZA 2”, ZA DVIJE PLAĆENE KOTIZACIJE, TREĆI POLAZNIK JE BESPLATAN (isključivo za prijave do 11. travnja).
