Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Stručnjaci naglasili važnost obrazovanja u području odnosa s javnošću

Bernays

Konferenciju Communication Management Forum 2015 otvorili su pozdravnim govorima predsjednik Upravnog vijeća Bernaysa Mario Petrović, mr. sc. Sandra Bezjak, pomoćnica ravnateljice Agencije za znanost i visoko obrazovanje, predsjednik Udruge poslodavaca u obrazovanju mr. sc. Mislav Balković, prof. Alexander Marbach sa Veleučilišta Mittweida i ujedno Bernaysovog Erasmus+ partnera te dekan Bernaysa mr. sc. Damir Jugo. Središnji događaj konferencije bio je okrugli stol na temu integrirane komunikacije, a na kojem su vodeći europski komunikacijski stručnjaci raspravljali o trenutnom stanju unutar komunikacijske industrije te najnovijim komunikacijskim trendovima.

Uz prof. dr. sc. Dejana Verčiča i prof. emer. dr. sc. Betteke van Ruler, koji su ujedno bili i ključni govornici konferencije, okruglom stolu su prisustvovali  i predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću Aleksandra Kolarić, poznati talijanski stručnjak za odnose s javnošću i profesor na Sveučilištu LUMUSA u Rimu Toni Muzi Falconi te izv. prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič. Sudionici okruglog stola raspravljali su o važnosti obrazovanja u području odnosa s javnošću, pogotovo na rukovodećim državnim pozicijama čiji bi djelatnici trebali biti visokoobrazovani stručnjaci, spremni preuzeti odgovornost i svjesni važnosti upravljanja komunikacijama.

Tijekom prvog dana konferencije predstavljen je i jedinstveni međunarodni stručni časopis Communication Management Reviewa, koji će izlaziti dvaput godišnje, a sadržavat će znanstvene i stručne radove na engleskom jeziku iz područja odnosa s javnošću, marketinga, politologije, komunikologije, menadžmenta i srodnih disciplina.

Drugi dan konferencije održao se na Bernaysu, a tijekom kojeg je više od 80 izlagača predstavilo rezultate svojih istraživanja u području informacijsko-komunikacijskih znanosti i tako službeno zaključili prvi međunarodni znanstveni projekt u organizaciji najvećeg studija za komunikacijski menadžment i njegovih partnera kao što su Coca-Cola HBC Hrvatska, Poslovni dnevnik, INA, Blitz-CineStar, HUOJ, Millenium promocije plus (MPR+), Magis tim i Catering Kvatrić. Ovim događanjem Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment potvrdila je svoju vodeću poziciju i u području znanosti te ujedno proslavila svoju drugu obljetnicu djelovanja.


Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Novosti

Pitate se kako ostvariti bilo koji cilj. Što učiniti drukčije?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.