Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Studenti nagrađuju najbolje tvrtke

Dodjela nagrade Zlatni indeks, poduzećima koja su u protekloj godini najviše i najkvalitetnije surađivala sa studentima i ove će se godine održati u organizaciji Tima za razvoj i suradnju, dijela studentske udruge eSTUDENT.

Dodjela nagrade Zlatni indeks, poduzećima koja su u protekloj godini najviše i najkvalitetnije surađivala sa studentima i ove će se godine održati u organizaciji Tima za razvoj i suradnju, dijela studentske udruge eSTUDENT.

Povodom predstojeće dodjele nagrada “Zlatni indeks” koja će se doržati 03.travnja u zagrebačkom Hypo centru, razgovarali smo sa Dinom Krčarom, voditeljem Tima za razvoj i suradnju te Kristinom Jelečki, članom Tima za razvoj i suradnju:

Predstavite ukratko djelovanje i ciljeve udruge eStudent

Krčar: Studentska udruga eSTUDENT postoji 7 godina te broji preko 380 aktivnih članova. Glavni ciljevi udruge su okupiti i umrežiti najbolje studente, pružiti im dodatna praktična iskustva i teoretska znanja kroz projekte Udruge, razvijati njihove liderske sposobnosti i poticati ih na preuzimanje odgovornosti, te ih povezati s najboljim poslodavcima u Hrvatskoj.

Što je Zlatni indeks i kako ste se odlučili na organizaciju natječaja?

Krčar: Zlatni indeks je nagrada koja se jednom godišnje dodjeljuje poduzećima koja su u protekloj kalendarskoj godini najviše i najkvalitetnije surađivala sa studentima Zagrebačkog sveučilišta te im time pružili podršku u njihovom profesionalnom razvoju. Cilj je nagraditi društveno odgovorno ponašanje pojedinih poduzeća, a ostala poduzeća potaknuti na dodatan trud. Dugoročni cilj je, kroz suradnju studenata i poduzeća, podići razinu kvalitete obrazovanja u Republici Hrvatskoj.

Prema dosadašnjem iskustvu, koje hrvatske tvrtke najviše ulažu u studentske udruge te pomažu studentima putem stipendija, zapošljavanja ili odrađivanja prakse?

Jelečki: Prošle godine, kao ukupno najbolja poduzeća, prema mišljenju studenata, odabrani su Coca Cola, Ericsson Nikola Tesla, INA i HPB. Važno je naglasiti kako se 7 nagrada dodjeljuje u 3 kategorije: mala i srednja, velika privatna i velika javna/mješovita poduzeća. Navedena poduzeća pobijedila su u kategoriji velikih privatnih, odnosno javnih/mješovitih poduzeća, dok su u kategoriji malih i srednjih poduzeća, svi prijavljeni jednako ulagali u studente pa nije bilo moguće nikoga posebno izdvojiti.

Koji su razlozi zašto bi se poduzeća trebala uključiti u natječaj te koji je njegov značaj za studente?

Jelečki: Poduzećima zasigurno nudi potvrdu njihovog društveno odgovornog poslovanja, što je danas iznimno bitno. Također, pruža im priliku da vide kako po tom pitanju stoje u odnosu na druga poduzeća. Studentima pruža priliku da prepoznaju najpoželjnijeg poslodavca, jednom kada izađu na tržište rada. Kroz svoja ulaganja, poduzeća svakako potpomažu i razvoj studenata i omogućuju im stjecanje neprocjenjivog iskustva

Tko je  uključen u projekt te tko vam je pružio potporu?

Jelečki: Podršku u projektu pružili su nam Predsjednik RH, HUP, HGK, Sveučilište u Zagrebu i IRO. Kako eSTUDENT ne može sam predstavljati cijelo Zagrebačko sveučilište, odluku o pobjednicima donose, uz eSTUDENT, Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu i studentske udruge: ELSA, Financijski klub, IAAS, IAESTE i SSHLZ&EMSA. Partneri u provedbi projekta su nam Hendal Market Research, Nacionalna zaklada za potporu učeničkom i studentskom standardu i iSTUDIO. Kao sponzor pojavljuje se INA, a medijski partneri su nam MojPosao, EduCentar, hit fm i naravno, portal Profitiraj.hr.

Posvećuju li  poduzeća dovoljno pozornosti  društvenom odgovornom poslovanju kad je riječ o pružanju potpore studentskoj populaciji?

Krčar: Pridaju dosta velik značaj, ali naravno uvijek može bolje. Najbolje o tome govori brojka od 31 prijavljenog poduzeća u prvoj godini postojanja nagrade. Broj prijavljenih prošle godine nadmašio je sva naša očekivanja, a ove godine očekujemo još više prijava. Konkretni napredak biti će vidljiv po završetku natjecanja.

Više informacija o Zlatnom indeksu potražite na http://www.estudent.hr/projekti/zlatni-indeks, a vaše poduzeće u natječaj se može uključiti putem elektroničke prijavnice.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.