Studio Size osvojio nagradu Hrvatskog dizajnerskog društva

Najveći hrvatski proizvođač brašna Granolio u proljeće ove godine osvanuo je u novom ruhu. Lansiranje linije posebnih brašna Farina Speciale osvojilo je i medije i kupce, a upravo iza te priče, brand strategije i dizajna pakiranja stoji Studio Size.

Mali, boutique studio koji želi stvarati samo za brandove koji znaju prepoznati vrijednost ideje na ovogodišnjoj Izložbi hrvatskog dizajna osvojila je nagradu u kategoriji dizajna ambalaže, baš za projekt Farina Speciale brašna.

Tim koji je osmislio novi izgled brašna, kreativni direktor Andrej Virant Sadiković, videoanimator Ivan Radović, direktor i brand strateg Ivan Fistrić te art direktor Jurica Koletić osmislili su liniju pakiranja koja odskaču od uobičajenog, konzervativnog dizajna ove kategorije proizvoda.

Pakiranja koja se ističu i svojom funkcionalnošću, jer su informacije maksimalno reducirane, a u fokus stavljena tipografija i naziv proizvoda, kako bi kupci brzo i lako prepoznali o kojoj se vrsti brašna radi, osvojila su članove Međunarodnog ocjenjivačkog suda.

Asortiman koji prepoznatljivo dobro izgleda na policama dućana, ali i na Instagramu, namijenjen je mlađim potrošačima koji vole eksperimentirati u kuhinji i kojima je svaka namirnica bitna, baš kao i pakiranje proizvoda, koje osim što se mora istaknuti na polici dućana, mora izgledati atraktivno i na njihovom Instagramu.

U kombinaciji s upečatljivom tipografijom i minimalističnom formom, Farina je dobila prepoznatljiv vizualni jezik te diferencijaciju u odnosu na konkurenciju, taman u vrijeme pandemije koronavirusa i proljetnog lockdowna, kada je potraga za brašnom porasla do neslućenih razmjera. U pravo vrijeme, s jasnom kreativnom vizijom Studio Size dokazao je da je manje-više. Vodeći se svojim prepoznatljivim, jednostavnim dizajnom i kod stvaranja dizajna Farina Speciala, osvojili su nagradu Hrvatskog dizajnerskog društva, koja je po prvi puta u 21 godinu održavanja ove izložbe, proglašena online putem.

Studio Size za svoje je kreativne radove već dobio nekoliko nagrada. U Hrvatskoj su im najveći klijenti Njuškalo, Ožujsko, Podravka i Infinum, od inozemnih projekata najviše se ističu vizualni identiteti zanimljivih startupova iz Velike Britanije, ali i web dizajn talijanskog Nikea, a prepoznati su i po brandingu Fresh Island festivala te videa za svjetski poznat trio Swedish House Mafia.

Podijeli

Odgovori

Top