– Stavimo glave skupa, jer zajedničkim radom hrvatski prijevoznik može postati jako dobar brand, – kazala je Herceg u vodičkom hotelu Olympia na otvaranju dvodnevnog Poslovnog susreta prijevoznika u teretnom prometu.
Samo udruženi smo konkurentni
Hrvatska je pred ulaskom u Europsku uniju, tržište koje je iznimno zahtjevno, a samo udruženi možemo biti konkurentni, ističe Herceg.
Državni tajnik resornog ministarstva Ivica Perović istaknuo je kako Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture intenzivno radi na usklađivanju hrvatskih prometnih zakona s direktivama Europske unije. Poglavlje prometne politike trebalo bi biti zatvoreno u lipnju.
Provedbene mjere – ENC i subvencije pri nabavi vozila
Ministarstvo je neprestano u kontaktu s klasterima prijevoznika s ciljem poboljšavanja poslovanja domaćih prijevoznika. Neke od provedenih mjera, kaže Perović, odnose se na elektronsku naplatu cestarine i subvencije pri nabavi novih vozila.
Hrvatskih prijevoznika na međunarodnom tržištu ima oko 3.000 s ukupno 11.000 vozila, od čega samo 150 njih ima deset i više vozila.
Za europske standarde, naglašava Perović, to je gotovo ne zamjetan broj pa hrvatski prijevoznici mogu „isplivati“ na europskom tržištu samo udruženim radom i brandiranjem.