Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Stvaranje brenda Hrvatski prijevoznik – „Samo udruženi možemo biti konkurentni“

Ljubica Herceg, direktorica sektora za promet i veze Hrvatske gospodarske komore, pozvala je danas hrvatske prijevoznike na suradnju u formiranju brenda koji će se zvati Hrvatski prijevoznik. Hrvatska je pred ulaskom u Europsku uniju, tržište koje je iznimno zahtjevno, gdje naši prijevoznici samo udruženi mogu biti konkurentni.

Ljubica Herceg, direktorica sektora za promet i veze Hrvatske gospodarske komore, pozvala je danas hrvatske prijevoznike na suradnju u formiranju brenda koji će se zvati Hrvatski prijevoznik. Hrvatska je pred ulaskom u Europsku uniju, tržište koje je iznimno zahtjevno, gdje naši prijevoznici samo udruženi mogu biti konkurentni.

– Stavimo glave skupa, jer zajedničkim radom hrvatski prijevoznik može postati jako dobar brand, – kazala je Herceg u vodičkom hotelu Olympia na otvaranju dvodnevnog Poslovnog susreta prijevoznika u teretnom prometu.

Samo udruženi smo konkurentni

Hrvatska je pred ulaskom u Europsku uniju, tržište koje je iznimno zahtjevno, a samo udruženi možemo biti konkurentni, ističe Herceg.

Državni tajnik resornog ministarstva Ivica Perović istaknuo je kako Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture intenzivno radi na usklađivanju hrvatskih prometnih zakona s direktivama Europske unije. Poglavlje prometne politike trebalo bi biti zatvoreno u lipnju.

Provedbene mjere – ENC i subvencije pri nabavi vozila

Ministarstvo je neprestano u kontaktu s klasterima prijevoznika s ciljem poboljšavanja poslovanja domaćih prijevoznika. Neke od provedenih mjera, kaže Perović, odnose se na elektronsku naplatu cestarine i subvencije pri nabavi novih vozila.

Hrvatskih prijevoznika na međunarodnom tržištu ima oko 3.000 s ukupno 11.000 vozila, od čega samo 150 njih ima deset i više vozila.

Za europske standarde, naglašava Perović, to je gotovo ne zamjetan broj pa hrvatski prijevoznici mogu „isplivati“ na europskom tržištu samo udruženim radom i brandiranjem.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.