Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Sunčani Hvar smanjio gubitak u prvih devet mjeseci na 13,1 milijun kuna

Hvarska hotelska tvrtka Sunčani Hvar u devet mjeseci ove godine poslovala je s 13,1 milijuna kuna gubitka, što je znatno manje nego u istom lanjskom razdoblju koje je ta tvrtka imala gubitak od 32,9 milijuna kuna, pokazuje financijsko izvješće Sunčanog Hvara objavljeno na Zagrebačkoj burzi. Treće ovogodišnje tromjesečje Sunčani Hvar je pak poslovao s dobiti od 17 milijuna kuna, a ta je dobit 6,5 posto manja nego u istim mjesecima prošle godine.

Hvarska hotelska tvrtka Sunčani Hvar u devet mjeseci ove godine poslovala je s 13,1 milijuna kuna gubitka, što je znatno manje nego u istom lanjskom razdoblju koje je ta tvrtka imala gubitak od 32,9 milijuna kuna, pokazuje financijsko izvješće Sunčanog Hvara objavljeno na Zagrebačkoj burzi. Treće ovogodišnje tromjesečje Sunčani Hvar je pak poslovao s dobiti od 17 milijuna kuna, a ta je dobit 6,5 posto manja nego u istim mjesecima prošle godine.

Iako su ukupni prihodi Sunčanog Hvara u prvih devet mjeseci ove godine bili 25,9 posto viši nego u istom lanjskom razdoblju te iznosili 118,8 milijuna kuna, ukupni je rezultat negativan jer su im istodobno porasli i ukupni rashodi, za 3,7 posto, na 132 milijuna kuna.

Treće ovogodišnje tromjesečje Sunčani Hvar je pak poslovao s dobiti od 17 milijuna kuna, a ta je dobit 6,5 posto manja nego u istim mjesecima prošle godine.

Ukupni su prihodi u trećem tromjesečju porasli za 23,3 posto, na 87,6 milijuna kuna, ali su porasli i ukupni rashodi u odnosu na treće tromjesečje prošle godine, i to za 33,7 posto, na 70,5 milijuna kuna.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.