Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Financije

Vivre 2020. godinu završio s prihodom od preko 61 milijun eura

Hrvatska je treće najznačajnije tržište s preko 11 % ukupnog prometa u 2020. godini.

Vivre, najveći online trgovac namještajem i predmetima za opremanje i uređenje doma, u 2020. godini zabilježio je porast prodaje od 50 % u odnosu na 2019., s prihodima od preko 61 milijun eura i dobiti prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) većom za 3,5 milijuna eura. Od 9 tržišta u središnjoj i istočnoj Europi na kojima je Vivre prisutan, upravo je Hrvatska treće najznačajnije po prodaji Vivreovih proizvoda s preko 11 % ukupnog prometa u 2020. godini.

Na samom vrhu kategorija proizvoda koji su 2020. godine zabilježili najveću prodaju nalazi se namještaj s udjelom od 37 %, slijede tekstil i tepisi s 11,2 %, dok proizvodi za uređenje doma i dodaci zauzimaju treće mjesto s udjelom od 11 %. Proizvodi iz navedenih kategorija čine oko 60 % ukupne prodaje tvrtke.

Porast potrošnje, posebno u segmentu predmeta za opremanje i uređenje doma, između ostalog, bio je rezultat djelomičnog ili potpunog rada od kuće velikog broja ljudi. U Hrvatskoj je tako zabilježen rast broja transakcija od 47 % te povećanje broja kupaca za čak 58 % u odnosu na 2019. Kategorije proizvoda koje su zabilježile najveći rast u 2020. u odnosu na prethodnu godinu bile su tepisi, rasvjeta, kuhinjska pomagala i dodaci, kao i namještaj.

„Analizirajući rezultate i uzimajući u obzir intenzivan ritam i sve izazove koje je donijela pandemija, možemo ustvrditi da je 2020. bila izvrsna godina za Vivre. Prosječna košarica povećala se za 20 % u odnosu na početne procjene, a organizacijska struktura tvrtke omogućila nam je prilagodbu na rad na daljinu bez većih poteškoća jer je naše poslovanje ionako otpočetka digitalno. Učinkovitost operativnog tijeka bila je i ostala naš prioritet, stoga se velik dio napora usmjerio na izbjegavanje zastoja u opskrbnim lancima i dostavu svih narudžbi u najkraćim mogućim rokovima“, rekla je Monica Cadogan, izvršna direktorica i suosnivačica Vivrea.  

U 2020. Vivre je učvrstio svoju lidersku poziciju na internetskom tržištu prodaje namještaja i proizvoda za uređenje i opremanje doma zahvaljujući ubrzanom poslovnom razvoju i povećanoj automatizaciji operativnog toka. Zabilježen je i rast broja partnera od 12 % u odnosu na 2019., čime je kupcima osigurana još raznolikija ponuda, a pandemijsku 2020. obilježilo je i pokretanje opcije Vivre Marketplace,  online platforme za sve Vivreove dobavljače. Trenutno je dostupna samo na rumunjskom tržištu, a cilj je ponuditi ovu opciju za partnere u što većem broju zemljama diljem svijeta.  


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.