Upravljanje biznisom

Suvremena poslovna komunikacija – pet savjeta za kreativno slušanje

Poslovno komuniciranje znači istodobno davanje i primanje poslovnih informacija radi postizanja određenih poslovnih ciljeva i konkretnih rezultata. Želite ostvariti kvalitetnu komunikaciju? Potrebno je znati slušati i čuti ono što nije rečeno. Položajem tijela, kontaktom očima, kimanjem ili odmahivanjem glave pokazujemo koliko smo prisutni u razgovoru…

Poslovno komuniciranje znači istodobno davanje i primanje poslovnih informacija radi postizanja određenih poslovnih ciljeva i konkretnih rezultata. Želite ostvariti kvalitetnu komunikaciju? Potrebno je znati slušati i čuti ono što nije rečeno. Položajem tijela, kontaktom očima, kimanjem ili odmahivanjem glave pokazujemo koliko smo prisutni u razgovoru...

Ako odlutamo mislima ili skrećemo s teme, sugovornik će imati dojam da ga ne cijenimo. Evo nekoliko savjeta kako zadobiti povjerenje sugovornika.

1. Pokažite sugovorniku da ste prisutni. Održite kontakt očima, tijelo treba biti lagano nagnuto prema naprijed. S vremena na vrijeme možete kimnuti glavom, ali ne previše jer ćete time ometati sugovornika.

2. Ne prekidajte sugovornika. Budite strpljivi dok slušate, ne upadajte u riječ i ne dovršavajte tuđu misao!

3. Budite znatiželjni! Postavljajte pitanja, pokažite da vam je stalo da sugovornik nastavi govoriti.

4. Nemojte osuđivati i kritizirati! Nastojte ne upotrebljavati pitanja poput “Zašto si to napravio?”. Pokušajte drugačije formulirati pitanje.

5. Provjerite jeste li dobro razumjeli sugovornika. U prikladnom trenutku upitajte sugovornika “Ako sam dobro shvatio…” ili “Pod tim si mislio…”.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version