Upravljanje biznisom
Suvremena poslovna komunikacija – pet savjeta za kreativno slušanje
Poslovno komuniciranje znači istodobno davanje i primanje poslovnih informacija radi postizanja određenih poslovnih ciljeva i konkretnih rezultata. Želite ostvariti kvalitetnu komunikaciju? Potrebno je znati slušati i čuti ono što nije rečeno. Položajem tijela, kontaktom očima, kimanjem ili odmahivanjem glave pokazujemo koliko smo prisutni u razgovoru…
Pročitajte još:
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.
Komentari
Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.
Komunikacija
Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.