Upravljanje biznisom
Suvremena poslovna komunikacija – pet savjeta za kreativno slušanje
Poslovno komuniciranje znači istodobno davanje i primanje poslovnih informacija radi postizanja određenih poslovnih ciljeva i konkretnih rezultata. Želite ostvariti kvalitetnu komunikaciju? Potrebno je znati slušati i čuti ono što nije rečeno. Položajem tijela, kontaktom očima, kimanjem ili odmahivanjem glave pokazujemo koliko smo prisutni u razgovoru…
Pročitajte još:
Lifestyle
Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.
Lifestyle
Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.