Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Agencijama oglašavanje na Facebooku glavni cilj – likeovi zlata vrijede

Mnogi marketinški stručnjaci planiraju socijalne medije implementirati u svoje godišnje strategije. Kako navode strani mediji čak 70% agencija planira povećati udio proračuna na društvenim mrežamo i to za 10% samo u ovoj godini. Anketa koju je proveo Effie pokazuje kako najveći svjetski oglašivači za cilj imaju povećanje Facebook Like-a. Čak 87% agencija je istaknulu kako im je iznimno važno kako će se pozicionirati na društvenim mrežama u ovoj godini…

Mnogi marketinški stručnjaci planiraju socijalne medije implementirati u svoje godišnje strategije. Kako navode strani mediji čak 70% agencija planira povećati udio proračuna na društvenim mrežamo i to za 10% samo u ovoj godini. Anketa koju je proveo Effie pokazuje kako najveći svjetski oglašivači za cilj imaju povećanje Facebook Like-a. Čak 87% agencija je istaknulu kako im je iznimno važno kako će se pozicionirati na društvenim mrežama u ovoj godini...

Agencije su, govoreći u ime svojih klijenata istaknule kako izdaci za oglašavanje na društvenim mrežama iznose 11,9% buđeta za ovu godinu, dok će se za TV oglašavanje potrošiti 13% buđeta. Podsjetimo da je samo prošle godine u SADu potrošeno 68,7 milijardi dolara za Tv oglašavanje i samo 26 milijardi za internet oglašavanje.

Facebook kao glavni cilj

Prema agencijama, čak 35% ih je izjavilo kako im je Facebook glavni cilj u 2011. godini, dok je njih 22% izjavilo kako imaju planove za povećanje oglašavanja na mobitelima.

Anketa je donijela i neke zanimljivosti iz svijeta oglašavanja. Navedeni su primjeri dobrog oglašavanja preko društvenih medija. Tako je istaknuto kako su najuspješnije tvrtke koje su prenijele poruke preko društvenih medija Old Spice (15%), Pepsi (8%) te Starbucks (7%).


Napisao

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Marketing i prodaja

Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...

Lifestyle

Donosimo vam nekoliko navika uspješnih i poznatih poduzetnika koje vam mogu pomoći da i vi osnažite svakodnevne rutine.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.