Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Agencijama oglašavanje na Facebooku glavni cilj – likeovi zlata vrijede

Mnogi marketinški stručnjaci planiraju socijalne medije implementirati u svoje godišnje strategije. Kako navode strani mediji čak 70% agencija planira povećati udio proračuna na društvenim mrežamo i to za 10% samo u ovoj godini. Anketa koju je proveo Effie pokazuje kako najveći svjetski oglašivači za cilj imaju povećanje Facebook Like-a. Čak 87% agencija je istaknulu kako im je iznimno važno kako će se pozicionirati na društvenim mrežama u ovoj godini…

Mnogi marketinški stručnjaci planiraju socijalne medije implementirati u svoje godišnje strategije. Kako navode strani mediji čak 70% agencija planira povećati udio proračuna na društvenim mrežamo i to za 10% samo u ovoj godini. Anketa koju je proveo Effie pokazuje kako najveći svjetski oglašivači za cilj imaju povećanje Facebook Like-a. Čak 87% agencija je istaknulu kako im je iznimno važno kako će se pozicionirati na društvenim mrežama u ovoj godini...

Agencije su, govoreći u ime svojih klijenata istaknule kako izdaci za oglašavanje na društvenim mrežama iznose 11,9% buđeta za ovu godinu, dok će se za TV oglašavanje potrošiti 13% buđeta. Podsjetimo da je samo prošle godine u SADu potrošeno 68,7 milijardi dolara za Tv oglašavanje i samo 26 milijardi za internet oglašavanje.

Facebook kao glavni cilj

Prema agencijama, čak 35% ih je izjavilo kako im je Facebook glavni cilj u 2011. godini, dok je njih 22% izjavilo kako imaju planove za povećanje oglašavanja na mobitelima.

Anketa je donijela i neke zanimljivosti iz svijeta oglašavanja. Navedeni su primjeri dobrog oglašavanja preko društvenih medija. Tako je istaknuto kako su najuspješnije tvrtke koje su prenijele poruke preko društvenih medija Old Spice (15%), Pepsi (8%) te Starbucks (7%).


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.