Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Svjetska inovacija iz Palome

Tvornica higijenskih papira iz Sladkog Vrha u Sloveniji širi svoj asortiman sa svjetskom inovacijom izumitelja Petra Florjančiča. Salvete pod robnom markom Paloma professional Palbib prodavat će se širom svijeta.

Tvornica higijenskih papira iz Sladkog Vrha u Sloveniji širi svoj asortiman sa svjetskom inovacijom izumitelja Petra Florjančiča. Salvete pod robnom markom Paloma professional Palbib prodavat će se širom svijeta.

Za Palomu je 2012. godina počela izuzetno pozitivno. Poduzeće s 139-godišnjom tradicijom proizvodnje i prodaje higijenskih papira u Europi i lider na tržištu jugoistočne Europe uskoro će na tržištu ponuditi svjetsku inovaciju izumitelja Petra Florjančiča. Proizvod koji je dio nove robne marke Paloma professional Palbib je multifunkcionalna salveta koju se može upotrijebiti na sedam načina, a namijenjena je prvenstveno HoReCa području koje pokriva segment hotela, restorana i cateringa. Za proizvodnju te novosti, koju je slovenski izumitelj predstavio samo Palomi, su se u poduzeću odlučili za investiciju u stroj vrijedan 1,3 milijuna eura koji u jednoj smjeni može proizvesti do 450.000 komada salveta.

Paloma je pretežno izvozno orijentirana tvrtka koja preko 85 % prihoda od prodaje ostvaruje na stranim tržištima, čime se uvrštava među najjače robne marke u kategorijama proizvoda za široku potrošnju u regiji jugoistočne Europe. Upravo stoga će ubuduće stavljati velik naglasak na marketing programa salveta, gdje uvode nove i inovativne produkte među koje spada i robna marka Paloma professional Palbib. Papirnate salvete osim elegantnog i svečanog izgleda odlikuje i funkcionalnost, a osmišljene su prije svega s mišlju na korisnika. Kako je rekao Darko Bračič, predsjednik uprave Paloma d.d.: »Kupac i potrošač proizvoda uvijek su u središtu svih naših procesa i aktivnosti s kojima želimo premašiti njihova očekivanja. To je ostvarivo samo kroz neprestane razvojne aktivnosti i ponudu inovativnih proizvoda koji za njih znače nove, bolje načine uporabe te uštedu vremena i novca.«

Uvođenje novih linija proizvoda s visokom dodanom vrijednošću ujedno je i dobra popudbina za realizaciju poslovnih ciljeva koje su si zadali u ovoj godini. Po riječima predsjednika uprave Palome Darka Bračiča, tvrtka je osuvremenjivanjem proizvodnje, prije svega s novom linijom za proizvodnju visokokvalitetnih salveta, doživjela razvojni proboj i preusmjerila se s prodaje proizvoda s relativno malom vrijednošću na proizvode s visokom dodanom vrijednošću. To će značajno pripomoći k realizaciji poslovnih ciljeva u 2012. godini:ostvariti 92,9 milijuna eura prihoda od prodaje i 3,7 milijuna eura čiste dobiti. Rast prihoda u visini 9 % tako namjeravaju postići novim poslovima i uvođenjem novih linija proizvoda.

PROMO


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.