Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Svjetska promocija hrvatskoga nautičkog turizma

nautički turizam
nautički turizam

Serijal o nautičkom turizmu Hrvatske, u kojemu će se predstaviti 20 hrvatskih destinacija, pogledat će milijuni gledatelja iz čak četrdeset i dviju zemalja. Stavimo li to u gospodarski kontekst, odnosno uvažimo li činjenicu da je Hrvatska turistička zemlja u kojoj se prosječna dnevna potrošnja turista kreće oko 66 eura, nautičara oko 100, a čarteraša više nego dvostruko od ostalih nautičara, svima je jasno što to znači za hrvatski turizam“, rekao je direktor komore Zadar Denis Ikić na predstavljanju projekta „SAIL HO! CROATIA“ u ŽK Zadar.

Riječ je o TV serijalu putopisno-dokumentarnog žanra od deset epizoda koji će obuhvatiti cijelu obalu, od Istre do Dubrovnika, a emitirat će se naNautical Channelu koji, kako je objasnila njihova channel menadžerica Ludovica Anti, emitira program 24 sata dnevno, 7 dana tjedno, 365 dana u godini u četrdeset i dvjema državama diljem svijeta te ima 22 milijuna pretplatnika.

Serijal priprema produkcijska kuća Amali Doare kao vanjska produkcijaNautical Channela, a gledateljima će, na zabavan i privlačan način, u svakoj epizodi biti predstavljene dvije hrvatske destinacije, uz sav relevantan turistički sadržaj, osobito atraktivan nautičarima. „Cilj je prikazati Hrvatsku u najboljem svjetlu kako bismo privukli što više nautičara, a Nautical Channel je možda i najbolji alat putem kojega možemo Hrvatsku približiti svijetu. Bitno je napomenuti da se serijalom neće prikazati samo i isključivo nautički turizam, već ukupna ponuda Hrvatske obale; gastronomija, vina, hotelijeri, prirodne i kulturne atrakcije“, rekao je producent i nositelj projekta Željko Stuić.

HGK od prvog dana podupire ovaj projekt prepoznajući njegovu vrijednost poput važnog čimbenika u stvaranju imidža Hrvatske kao jedne od TOP svjetskih nautičkih destinacija. Ikić je istaknuo kako Komora jedina okuplja i prati sve dionike nautičkog turizma i nautičkog sektora gospodarstva. Dokaz je tome i 7 udruženja te zajednica koje institucionalno djeluju pri HGK, putem kojih se zastupaju zajednički gospodarski interesi marina, charter-kompanija, luka, turističkih brodara, ronilačkih centara, malih brodograditelja i servisera plovila. S 3.300 plovila, više od 60 tisuća najmova i gotovo 2,4 milijuna ostvarenih noćenja, Hrvatska je već sada vodeća charterdestinacija na svijetu, a sljedeća važna zadaća Komore jest međusobno umrežavanje svih navedenih dionika, s ciljem stvaranja prepoznatljivog proizvoda koji će ravnopravno konkurirati na globalnom nautičkom tržištu i nositi se s mnogo razvikanijim nautičkim destinacijama.

I savjetnik ministra turizma Ivo Bašić istaknuo je kako Strategija razvoja turizma do 2020. prepoznaje nautički turizam kao jedan od deset ključnih turističkih proizvoda te ga svrstava na visoko drugo mjesto prema važnosti. „Ciljevi ministarstva i Strategije dugoročno su održiv razvoj nautičkog turizma, podizanje kvalitete života i općenito standarda lokalnog stanovništva, uz istovremeno pozicioniranje Hrvatske kao svjetski prepoznatljive nautičke destinacije“, rekao je Bašić, dok je direktorica TZ Zadarske županije Mihaela Kadija naglasila kako je i u Zadarskoj županiji nautika sigurno jedan od ključnih turističkih proizvoda. Istaknula je i da provode niz promotivnih aktivnosti koje za cilj imaju Zadar i Zadarsku županiju staviti na nautičku kartu Europe i svijeta.

Glavni su pokrovitelji projekta Hrvatska turistička zajednica, ACI, TZ Kvarner, TZ Zadarske županije, TZ Šibensko-kninske županije, TZ Splitsko-dalmatinske županije, lokalne turističke zajednice — Opatija, Rijeka, Mali Lošinj, Rab, Zadar, Vodice, Šibenik, Primošten, Rogoznica, Split, Supetar, Orebić i Dubrovnik, a potporu projektu pružila je i Hrvatska gospodarska komora.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.