Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Tedeschi: Dribling od prije 20 godina danas nije primjenjiv, tako je i s tržištima

Danas se u zagrebačkom hotelu Esplanada održava regionalna konferencija o prehrambenoj industriji i maloprodaji. Konferenciju „Food, Drinks&Retail Arena 2010.“ u organizaciji Infoarena grupe i EBRD-a otvorio je ministar Petar Čobanković. Na konferenciji su govorili i čelnici naših najvećih prehrambenih kompanija, Emil Tedeschi kao predstavnik i većinski vlasnik Atlantic Grupe i Ljerka Puljić iz Agrokora.

Danas se u zagrebačkom hotelu Esplanada održava regionalna konferencija o prehrambenoj industriji i maloprodaji. Konferenciju „Food, Drinks&Retail Arena 2010.“ u organizaciji Infoarena grupe i EBRD-a otvorio je ministar Petar Čobanković. Na konferenciji su govorili i čelnici naših najvećih prehrambenih kompanija, Emil Tedeschi kao predstavnik i većinski vlasnik Atlantic Grupe i Ljerka Puljić iz Agrokora.

Ministar Čobanković istaknuo je kako u Hrvatskoj postoji mogućnost podizanja proizvodnje i poljoprivrednih hektara, što je i jedan od akcenata Vlade. Poljoprivredni sektor u doba krize jedan je od najvitalnijih, a pred njim su i novi izazovi, a jedan od glavnih jest zauzeti dobru poziciju tijekom pretpristupnih pregovora kako bi sam ulazak u EU donio što veću iskorištenost poljoprivrednih fondova i fondova ruralnog razvoja.

– Liberalizacija trgovine nije ništa loše, to je nešto što domaće proizvođače navodi na povećanje konkurentnosti – ističe Čobanković.

Kriza je bila teška koliko god bili spremni za nju

Ljerka Puljić iz Agrokora ističe kako je kriza donijela nove okolnosti i da snalaženje u njoj ovisi isključivo u pripremljenosti. Kako ističe, Agrokor je imao veliku prednost nad konkurencijom, jer je u proteklih 10 godina rastao preko dvadeset posto.

– Agrokor je prije krize ostvario veliki iskorak i pozicionirao se kao lider na tržištu, kako u Hrvatskoj tako i u regiji – ističe gospođa Puljić.

Agrokor se u krizi okrenuo unutarnjem restrukturiranju, smanjenju investicija i samom podizanju efikasnosti.

Ono što gospođa Puljić ističe kao jednu od ključnih stvari u krizi jest komuniciranje prema javnosti, radnicima ali i potrošačima. Zbog takvog pristupa Agrokor je naišao na veliko razumijevanje radnika, kojih, kako kaže, Agrokor ima oko 35.000.

Još nismo dotaknuli dno

Emil Tedeschi jedan je od onih koji su rasli u krizi, kaže kako ne bi uspoređivao Agrokor i Atlantic Grupu, a s gospođom Puljić slaže se da je komunikacija u krizi izrazito važna.

Tedeschi kaže kako su u Atlantic Grupi na vrijeme provedene prilagodbe.

– Danas bi to bilo teško jer na tržištu vlada depresija, panika a poslovni partneri su u krizi – ističe Tedeschi.

Tedeschi kaže kako kriza u Hrvatskoj još nije dotaknula dno, a građani nisu dosegnuli nivoe koji reflektiraju stvarni standard. U idućoj godini možemo biti zadovoljni ako potrošnju zadržimo na sadašnjim razinama, dodaje.

– Dribling nogometaša od prije dvadeset godina teško je primjenjiv danas, jer protivnik igra znatno bolju obranu – povukao je Tedeschi paralelu između sporta i stanja na tržištu. Ističe kako izlaz treba tražiti u novim nišama odnosno novim proizvodima.

Kriza je najmanje pogodila prehrambeni sektor

– Nije realno da Hrvati voze bolje automobile od stanovnika u zemljama Beneluksa, kao što nije realno ni da se građani zadužuju više od onih u puno razvijenijim zemljama – smatra Tedeschi.

Na pitanje je li akvizicija Droge Kolinske odgovor na krizu ili prilika koja je proizašla iz krize, Tedeschi odgovara kako to nije vezano uz krizu, ali je kriza zasigurno rasvijetlila zamršene vlasničke odnose pa je Istrabenz odlučio prodati Drogu.

Zoran Mitrović iz srbijanske Victoria Grupe ističe kako je kriza donijela veće kamate. Kriza je, kako kaže, najmanje pogodila prehrambeni sektor i posebno je zainteresirala banke i EU fondove za investicije u realni sektor.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.