Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Tehnološke inovacije postale su preduvjet za uspjeh na tržištu

Regionalna konferencija Consumer Rules Summit održat će se 24. i 25. travnja u hotelu Hilton Garden Inn u Zagrebu.

Regionalna konferencija Consumer Rules Summit održat će se 24. i 25. travnja u hotelu Hilton Garden Inn u Zagrebu.

Nakon beogradskog izdanja održanog u 2019. godini, druga po redu regionalna konferencija dolazi u izazovno vrijeme obilježeno snažnim geopolitičkim izazovima i energetskom krizom u regiji pogođenoj inflacijom.

Summit je posvećen tvrtkama iz područja proizvodnje, distribucije i maloprodaje hrane u široj regiji jugoistočne i istočne Europe kao i robe široke potrošnje te će odgovoriti na brojna aktualna pitanja. Kakve nove izazove za sektor poljoprivrednog biznisa, FMCG, maloprodaje i distribucije donosi ekonomska nestabilnost, kako se proizvođači prilagođavaju promjenama u zahtjevima i navikama potrošača, kako kreirati nove opskrbne lance otporne na krizu, koliko su digitalizacija, zelena održivost, korporativna politika i automatizacija ključne za razvoj i konkurentnost?

Odgovore na ove izazovne teme ponudit će donositelji odluka, vodeće tvrtke u navedenim područjima iz regije jugoistočne Europe, ali i širih tržišta centralne i istočne Europe, Bliskog Istoka, Afrike i Turske.

U povodu konferencije na teme se osvrnuo i Miljan Ždrale, regionalni direktor sektora poljoprivrede u EBRD-u za centralnu i jugoistočnu Europu. „Čitava regija i sve industrije prolaze kroz vrlo turbulentan period. Posljedice pandemije još se uvijek osjećaju, na njih su se nadovezale i financijska i energetska kriza, lanci opskrbe su poremećeni, a svjedočimo i nedostatku radne snage. Svi ovi faktori u interakciji postavljaju brojne izazove pred poljoprivredu, FMCG, maloprodaju i distribuciju u cijeloj regiji. Paralelno uz ove izazove, imamo i rastuće trendove koji se očituju u promjenama u zahtjevima i navikama potrošača, ubrzanoj digitalizaciji i automatizaciji te snažnijem iskoraku ka zelenoj održivosti. Dakle, imamo brojne eksterne negativne faktore, a tik uz njih su pozitivni trendovi koji ipak zahtijevaju ogromne napore i prilagođavanja. Rekao bih da ovakav trenutak, „savršene oluje“ promjena, nismo imali par desetljeća. Ogoljene su sve slabosti uobičajenih poslovnih modela i čitave industrije su primorane promijeniti kut gledanja i tražiti nove načine za opstanak i daljnji razvoj.“

Potrošnja danas pokreće 60 posto globalnog BDP-a, a ekonomije su istovremeno pred izazovom da odgovore na brze promjene u potražnji potrošača, digitalnu transformaciju, klimatske promjene i globalne strateške interese. Pandemija, energetska kriza i inflacija istaknule su slabosti lanca opskrbe, a potrošači postaju sve zahtjevniji. Što je budućnost sektora robe široke potrošnje, maloprodaje, distribucije i poljoprivrede? Upravo će na Consumer Rules Summitu više od 30 vrhunskih predavača posjetiteljima otkriti zašto su agilnost i otpornost ključne riječi post-covidnog razdoblja, na kakvu transformaciju poduzeća moraju biti spremna, postaje li e-trgovina dominantno iskustvo kupnje i je li moguće zadovoljiti sve glasnije i svjesnije potrebe današnjeg potrošača i istovremeno osigurati održivi rast.

Miljan Ždrale smatra da će konferencija svojim programom i izborom govornika pobuditi veliki interes poslovne zajednice: „Cilj je da, kroz razgovore s najvećim regionalnim gospodarstvenicima, pokušamo dati odgovor na pitanje jesmo li, kao regija, spremni odgovoriti izazovima budućnosti koje nameću promjene u potražnji potrošača, digitalna transformacija, klimatske promjene i globalni strateški interesi. Ovo je naš drugi Consumer Rules Summit posvećen kompanijama iz sektora proizvodnje, distribucije, maloprodaje hrane u široj regiji jugoistočne i istočne Europe kao i robe široke potrošnje. Na jednom ćemo mjestu okupiti više od 30 vrhunskih govornika, vodećih ljudi iz sektora poljoprivrednog biznisa i drugih timova EBRD-a, donositelja odluka, kao i čelnih ljudi najvećih regionalnih kompanija (Atlantic Grupa, Podravka, Nelt, Ananas E-Commerce, Don Don, Bloomberg Adria, KPMG…), globalnih kompanija (Titan, CHS iz SAD, Boston Consluting Group), lidera sa širih tržišta centralne i istočne Europe, Bliskog Istoka, Afrike i Turske kao i investicijskih fondova koji su aktivni u CSEE regiji poput Mid Europe Partners, Enterprise Investors i drugih financijskih institucija aktivnih u regiji.“

EBRD je vodeći investitor u sektoru poljoprivrednog biznisa u svim gospodarstvima u koja banka ulaže. Kroz održiva i uključiva ulaganja, EBRD je uložio 3,8 milijardi eura u sektor poljoprivrede i hrane u jugoistočnoj Europi. Banka podržava razvoj privatnog sektora, prijelaz na zeleno gospodarstvo, digitalizaciju, kao i ulaganja u infrastrukturu za promicanje povezanosti u regiji Zapadnog Balkana.

Organizacijom drugog Consumer Rules Summita, EBRD nastoji dodatno potaknuti jaču regionalnu integraciju, usvajanje novih poslovnih modela uvjetovanih transformacijom sustava proizvodnje, distribucije i potrošnje, kako bi cijela regija jugoistočne i istočne Europe postala konkurentnija.

Više informacija o konferenciji, kao i formular za registraciju, može se naći na https://crsummit.net.


Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.