Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Tele2 i Zaklada Reach for Change nastavljaju s programom

Tele2 i međunarodna Zaklada Reach for Change iz Švedske ove godine nastavljaju lani započetu uspješnu suradnju na projektu „Reach for Change – Budi promjena“. Cilj suradnje je pružiti financijsku i nefinancijsku podršku projektima koji značajno doprinose rješavanju nekih od najvećih problema s kojima se susreću djeca.

Projekti koje će, od 6. svibnja 2016. do 1. srpnja 2016., socijalni poduzetnici moći prijaviti na natječaj Tele2 i Zaklade Reach for Change i ovoga se puta moraju odnositi na područja razvoja, obrazovanja, zdravlja, ekonomske i društvene participacije, slobode i mogućnosti izražavanja djece. Važno je istaknuti kako prijavljeni projekti moraju biti temeljeni, odnosno sukladni, principima UN-ove Konvencije o pravima djeteta.

 „Sretni smo što se nastavlja partnerstvo Tele2 sa Zakladom Reach for Change jer smo tvrtka predana društvenoj odgovornosti i cilj nam je doprinijeti poboljšanju okruženja u kojem djelujemo. Za naš tim u Tele2 ovaj projekt je više od financijske podrške, iskreno smo mu posvećeni te će naši djelatnici i ove godine svojim znanjima i vještinama pomoći odabranim poduzetnicima u ostvarenju njihovih ciljeva. Suradnja sa Zakladom Reach for Change za nas je dugoročno ulaganje u boljitak djece, njihova prava i potrebe. Jedva čekamo prve ovogodišnje prijave za natječaj“, rekao je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 u Hrvatskoj.

Zamjenik CEO-a i direktor marketinga Zaklade Reach for Change, Jon Goland, nadovezao se sljedećim riječima: “Prošle smo godine našli i podržali troje socijalnih poduzetnika koji rade s nekom od najpotrebitije djece u Hrvatskoj. Raduje  me da ove godine imamo ponovno priliku podržati tri sjajna projekta koji će unaprijediti živote djece u području zdravlja, razvoja, obrazovanja, participacije ili zaštite.”

Podrška kroz projekt „Reach for Change – Budi promjena“ sastoji se od financiranja u iznosu od 180.000 kuna za godinu dana te od nefinancijske podrške kroz koju Zaklada Reach for Change i Tele2 pomažu socijalnim poduzetnicima postići održivost njihova rada i što bolje rezultate za dobrobit djece. Oblik nefinancijske podrške se definira individualno za svaki podržani projekt, ovisno o njegovim potrebama.

Prijave na natječaj se podnose isključivo online sustavom za prijave na croatia.reachforchange.org. U prijavi je najvažnije jasno opisati problem na kojeg se projekt odnosi i razvijeno rješenje za koje se traži podrška. Za projekte u užem izboru organizirat će se serija razvojnih radionica na kojima će prijavitelji dodatno razraditi svoje projekte. Potpisivanje ugovora s dobitnicima se očekuje u prosincu 2016. godine. U izboru projekata za podršku sudjeluju stručnjaci iz područja prava djece, stručnjaci iz područja socijalnog poduzetništva, predstavnici Zaklade Reach for Change i Tele2 te djeca.

 

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.