Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Tetra Pak nastavlja s napretkom na području održive transformacije

U svom novom Izvješću o održivosti tvrtka donosi osvrt na nova postignuća na području klime, recikliranja, prehrambenih sustava te mnogim drugim područjima.

Tvrtka Tetra Pak objavila je svoje Izvješće o održivosti za fiskalnu 2022. godinu[1], ističući napredak tvrtke u različitim aspektima održivosti. U svom 24. izdanju, izvješće pokazuje kako je održivost i dalje prioritet u odlučivanju te ostaje u srži strategije tvrtke Tetra Pak.

Tijekom 2022. godine, tvrtka Tetra Pak je ostvarila značajna postignuća, smanjujući operativnu emisiju stakleničkih plinova (GHG) za 39%[2], uz korištenje energije iz obnovljivih izvora od 84%[3]. Na ovaj način tvrtka nastavlja put postizanja nultih neto emisija u poslovanju do 2030. godine. Osim toga, prodaja 8,8 milijardi pakiranja biljnog podrijetla[4] i 11,9 milijardi čepova biljnog podrijetla donose uštedu od 131 kilotone emisije CO2[5]. Tvrtka je također uložila gotovo 30 milijuna eura[6] kako bi ubrzala prikupljanje i recikliranje višeslojne kartonske ambalaže, surađujući s inkubatorima za prehrambenu tehnologiju i startupovima kako bi istražili budućnost održive hrane.

Sve ovo je ostvareno u godini koja je bila obilježena značajnim neizvjesnostima potaknutim posljedicama pandemije COVID-19, problemima u opskrbnom lancu i geopolitičkim izazovima kao što je ruska invazija na Ukrajinu. Kombinacija svih ovih čimbenika, rezultirala je značajnim financijskim izazovima za tvrtke i potrošače, povećavajući troškove života i dovodeći do nesigurnosti po pitanju hrane za mnoge.

Adolfo Orive, predsjednik i izvršni direktor tvrtke Tetra Pak, izjavio je: „Trenutno okruženje u kojem poslujemo naglašava potrebu za integriranim, sustavnim rješenjima. To je jedini način na koji možemo zadovoljiti opseg i brzinu promjena potrebnih za jačanje pristupa hrani uz istovremeno smanjenje utjecaja na okoliš, na način da se nikoga ne izostavi. Stoga, zauzeli smo holistički pristup u pet međusobno povezanih i međuovisnih područja u kojima možemo najviše doprinijeti – prehrambeni sustavi, kružna ekonomija, klima, priroda i društvena održivost.“

Izvješće o održivosti tvrtke Tetra Pak za fiskalnu 2022. godinu ističe postignuća tvrtke u protekloj godini i tekuće inicijative – za zaštitu hrane, ljudi i planeta. To uključuje:

  • Testiranje prve barijere dobivene na bazi vlakana koja zamjenjuje tanki sloj aluminijske folije u aseptičnoj višeslojnoj kartonskoj ambalaži – napredak na putu tvrtke prema potpuno obnovljivoj aseptičnoj ambalaži.
  • Priznanje globalne ekološke neprofitne organizacije CDP za vodstvo u korporativnoj transparentnosti i učinku vezanim uz klimatske promjene i šume, što je tvrtki Tetra Pak osiguralo mjesto na prestižnoj ‘A list’ već četvrtu godinu zaredom.
  • Dizajniranje nove metode obrade za napitke od soje, kao i nove tehnologije za pretvorbu pivskog tropa[7] u napitak biljnog podrijetla – za manje otpada i više hranjivih tvari.
  • Omogućavanje sudjelovanja u školskim prehrambenim programima za 66 milijuna djece u 44 države. Ovo utječe na poboljšanje zdravlja djece, redovitije pohađanje škole, a predstavlja i poticaj za poljoprivredni razvoj.
  • Isporuka mlijeka mljekarama u 22 Dairy hub projekta uz sudjelovanje približno 44 000 farmera, u većini slučajeva malih poljoprivrednika, kao dio dugotrajnog rada tvrtke na izgradnji lokalnih lanaca vrijednosti mliječnih proizvoda.
  • Obnavljanje 87 hektara zemlje – što je ekvivalent 136 nogometnih igrališta – kroz Program očuvanja Araucaria u Brazilu.
  • Provedba vodećih načela UN-a o poslovanju i ljudskim pravima.[8]

„S izuzetnom brigom o okolišu i snažnom predanošću budućnosti, nastavit ćemo poticati sebe i druge kako bi još uže surađivali i pronalazili održiva rješenja za izazove s kojima se suočavamo kao društvo. Uostalom, to je upravo srž naše svrhe: ‘Obvezujemo se hranu učiniti sigurnom i dostupnom svugdje te obećavamo da ćemo zaštiti ono što je dobro – hranu, ljude i planet“, zaključio je Adolfo

Kompletno izvješće za fiskalnu 2022. godinu možete pronaći ovdje.


[1] Fiskalna godina 2022. (FY22) je razdoblje od 1. siječnja 2022. do 31. prosinca 2022.

[2] Opseg 1, 2 i poslovna putovanja

[3] Kao rezultat povećanja fotonaponskog kapaciteta tvrtke s 5,55 MW u 2021. na 8,47 MW u 2022.

[4] Navedene količine isključuju Blend in BIO (BiB) koji se prodaje u Brazilu. BiB je mješavina 75% LDPE i 25% biljnog LDPE

[5] U usporedbi s količinom CO2 koja bi se emitirala da se koristi plastika na bazi fosila. Na temelju internih klimatskih obračuna (volumen x faktor emisije) uzimajući u obzir 72,7 kilotona plastike biljnog porijekla nabavljene 2022. Za izračun broja izbjegnutih emisija, Tetra Pak koristi faktor emisije treće strane za polimere biljnog porijekla iz javno dostupnih procjena životnog ciklusa od Braskema. Izvor: https://www.braskem.com.br/portal/imgreen arquivos/LCA%20PE%20I’m%20green%20bio-based_FINAL%20EN.pdf

[6] Operativni i kapitalni izdaci

[7] Pivski trop je nadimak koji se koristi za opisivanje slada nakon što ga je pivovara već upotrijebila za proizvodnju piva. Izvor: https://www.regrained.com/blogs/upcyclist/what-is-spent-grain

[8] Vodeća načela UN-a o poslovanju i ljudskim pravima (UNGPs) globalni su standard poslovnog ponašanja u vezi s ljudskim pravima. Sastoje se od 3 stupa: Prvo, država ima dužnost zaštititi ljude od povrede ljudskih prava od strane poslovanja. Zahtijeva od država da koriste sve alate koji su im na raspolaganju – zakon, politiku, propise i presude – za zaštitu od povrede ljudskih prava od strane poslovanja. Drugo, poduzeća imaju odgovornost poštivati ljudska prava. Odnosno, tvrtke ne bi trebale kršiti ljudska prava u vlastitom poslovanju ili u svojim poslovnim odnosima (npr. s partnerima, dobavljačima i kupcima). Tu odgovornost poduzeća puno je teže spoznati kada država ne radi svoj posao, ali odgovornost ipak ostaje. Treće, postoji potreba za većim pristupom pravnim lijekovima. To zahtijeva od država i poduzeća da igraju ulogu u osiguravanju pristupa učinkovitom pravnom lijeku – i sudskom i nesudskom – za one koji su oštećeni kršenjem ljudskih prava u poslovnom smislu.


Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.