Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Tetra Pak pokrenuo edukativnu inicijativu o recikliranju ambalaže i kružnom gospodarstvu

Vrijednost inicijative su prepoznali partneri Tetra Paka – tvrtke Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart te koji su se pridružili kampanji

Tetra Pak® je pokrenuo edukativnu inicijativu „Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica” s ciljem podizanja svijesti potrošača o važnosti recikliranja višeslojne kartonske ambalaže za napitke i educiranja o principima kružnog gospodarstva.

Vrijednost inicijative su prepoznali partneri Tetra Paka – tvrtke Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart te koji su se pridružili kampanji.

Inicijativa je osmišljena u svrhu promicanja odvojenog prikupljanja i recikliranja među hrvatskim potrošačima kao i ukazivanja na to da svatko od nas može doprinijeti kružnom gospodarstvu te iskorištenoj ambalaži dati drugi život tako što će pravilno rukovati ambalažom nakon što konzumira proizvod. Mehanika ove kampanje omogućuje posjetiteljima Super Konzum trgovina da kupnjom pet odabranih mliječnih proizvoda partnera kampanje u Tetra Pak ambalaži s oznakom „Štiti što je dobro“ dobiju deset Lucart EcoNatural paketića recikliranih maramica proizvedenih od recikliranog kartonskog dijela iskorištene Tetra Pak ambalaže.

Kad u ruci budu imali reciklirani proizvod napravljen od Tetra Pak kartonske ambalaže, potrošači će u praksi vidjeti „drugi život ambalaže“. Cilj je kampanje educiranje potrošača o koracima koje trebaju poduzeti kako bi ambalažu pripremili za daljnje recikliranje: isprati praznu ambalažu, odmotati rubove, spljoštiti ambalažu, zadržati zatvarač na ambalaži te ju na kraju odložiti u žuti spremnik. Na taj način se uštedi čak 20 posto prostora u kontejnerima te pridonosi manjim otpuštanjima CO2 tijekom transporta.

U Zagrebu je moguće odložiti korištenu Tetra Pak ambalažu u žute spremnike. Ona se potom šalje u tvornice papira, gdje se reciklira i dobiva novi život te postaje koristan i kvalitetan higijenski papirnati proizvod, kao što su maramice, ručnici ili toaletni papir. „U Tetra Paku vjerujemo kako je neophodno da se sva ambalaža pošalje na reciklažu, a ne na odlagalište. Ključni elementi za postizanje ovog cilja su učinkovita infrastruktura za prikupljanje i recikliranje otpada te spremnost ljudi da usvoje nove potrošačke navike, uključujući razvrstavanje otpada. Vjerujemo kako će ova kampanja podići svijest potrošača o mogućnosti recikliranja višeslojne kartonske ambalaže za napitke, ali i pomoći da se način razmišljanja potrošača pomakne bliže principima kružnog gospodarstva. Zahvaljujemo našim partnerima koji su podržali ovaj projekt“, komentirao je Željko Samodol, voditelj Tetra Paka u Hrvatskoj.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.