Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Tetra Pak pokrenuo edukativnu inicijativu o recikliranju ambalaže i kružnom gospodarstvu

Vrijednost inicijative su prepoznali partneri Tetra Paka – tvrtke Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart te koji su se pridružili kampanji

Tetra Pak® je pokrenuo edukativnu inicijativu „Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica” s ciljem podizanja svijesti potrošača o važnosti recikliranja višeslojne kartonske ambalaže za napitke i educiranja o principima kružnog gospodarstva.

Vrijednost inicijative su prepoznali partneri Tetra Paka – tvrtke Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart te koji su se pridružili kampanji.

Inicijativa je osmišljena u svrhu promicanja odvojenog prikupljanja i recikliranja među hrvatskim potrošačima kao i ukazivanja na to da svatko od nas može doprinijeti kružnom gospodarstvu te iskorištenoj ambalaži dati drugi život tako što će pravilno rukovati ambalažom nakon što konzumira proizvod. Mehanika ove kampanje omogućuje posjetiteljima Super Konzum trgovina da kupnjom pet odabranih mliječnih proizvoda partnera kampanje u Tetra Pak ambalaži s oznakom „Štiti što je dobro“ dobiju deset Lucart EcoNatural paketića recikliranih maramica proizvedenih od recikliranog kartonskog dijela iskorištene Tetra Pak ambalaže.

Kad u ruci budu imali reciklirani proizvod napravljen od Tetra Pak kartonske ambalaže, potrošači će u praksi vidjeti „drugi život ambalaže“. Cilj je kampanje educiranje potrošača o koracima koje trebaju poduzeti kako bi ambalažu pripremili za daljnje recikliranje: isprati praznu ambalažu, odmotati rubove, spljoštiti ambalažu, zadržati zatvarač na ambalaži te ju na kraju odložiti u žuti spremnik. Na taj način se uštedi čak 20 posto prostora u kontejnerima te pridonosi manjim otpuštanjima CO2 tijekom transporta.

U Zagrebu je moguće odložiti korištenu Tetra Pak ambalažu u žute spremnike. Ona se potom šalje u tvornice papira, gdje se reciklira i dobiva novi život te postaje koristan i kvalitetan higijenski papirnati proizvod, kao što su maramice, ručnici ili toaletni papir. „U Tetra Paku vjerujemo kako je neophodno da se sva ambalaža pošalje na reciklažu, a ne na odlagalište. Ključni elementi za postizanje ovog cilja su učinkovita infrastruktura za prikupljanje i recikliranje otpada te spremnost ljudi da usvoje nove potrošačke navike, uključujući razvrstavanje otpada. Vjerujemo kako će ova kampanja podići svijest potrošača o mogućnosti recikliranja višeslojne kartonske ambalaže za napitke, ali i pomoći da se način razmišljanja potrošača pomakne bliže principima kružnog gospodarstva. Zahvaljujemo našim partnerima koji su podržali ovaj projekt“, komentirao je Željko Samodol, voditelj Tetra Paka u Hrvatskoj.


Pročitajte još:

Ekonomija

Ma kako sposobni bili jednostavno trebate djelatnike, ali i oni trebaju vas. S pravim timom možete stvoriti mrežu poslovnih veza s kojim ćete lude...

Komunikacija

Jeste li nekada imali osjećaj da ste donijeli neku odluku ili postupili protiv svoje volje pod utjecajem ponašanja ili riječi nekog drugoga, a samo...

Ljudski resursi

Možda se čini očiglednim, ali većina ljudi koji brzo (i često) budu unaprijeđeni dobri su u onome što rade.

Lifestyle

Je li moguće ostati pozitivan kada se svakodnevno suočavate s negativnim iskustvom?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.